خبرگزاری فارس در رابطه با مرگ پزشک آبادانی نوشت: این حادثه که علت آن توسط کارشناسان ناجا در دست بررسی است برای ضدانقلاب بهانه‌ای شد تا ادعا کنند دکتر علامه همان کسی است که هویت جسد حسین عبدالباقی را در نیمه‌شب نخست حادثه متروپل تاییده نکرده است و این‌گونه به مخاطب القا کردند که این پزشک به همین دلیل کشته شده است.

به گزارش جماران؛ خبرگزاری فارس نوشت: شب گذشته خبری مبنی بر سقوط  یک پزشک اورژانس آبادان از طبقه هشتمِ برجِ محل زندگی خود منتشر شد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفته بود دکتر علامه به دلیل شدت جراحت وارده از سقوط از ارتفاع در دم جان باخت.

این حادثه که علت آن توسط کارشناسان ناجا در دست بررسی است  برای ضدانقلاب بهانه‌ای شد تا ادعا کنند دکتر علامه همان کسی است که هویت جسد حسین عبدالباقی را در نیمه‌شب نخست حادثه متروپل تاییده نکرده است و این‌گونه به مخاطب القا کردند که این پزشک به همین دلیل کشته شده است.

بعد از حادثه ریزش  ساختمان متروپل در آبادان که منجر به جان‌باختن ۴۳ نفر شد یکی از پرسش‌های افکار عمومی این بود که آیا حسین عبدالباقی مالک متروپل مرده است یا زنده؟

با وجود آن که مسئولان و رسانه‌های رسمی از کشته‌شدن این شخص خبر داده‌اند، فضای سنگین عاطفی، نارضایتی گسترده در کنار شیوه اعلام این خبر، باعث شده خبر مرگ مالک برج متروپل از سوی مردم باور نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.