روزنامه رسالت نوشت: وقتی وسط صحبت‌های آقای سیدحسن خمینی پریده می‌شود و با هیاهو امکان سخنرانی از او گرفته می‌شود، اولا به مکان توهین می‌شود و حرمت حریم امام خدشه‌دار می‌گردد. ثانیا به رهبر انقلاب توهین می‌شود. توهین و داد و بیداد در محضر ایشان بسیار وقیحانه است. ثالثا به نوه امام که نام خمینی را بر خود دارد نباید به راحتی هتاکی کرد. نقد اشکالی ندارد اما هتک ایشان قطعا بی‌حرمتی به حضرت امام است.

به گزارش جماران؛ روزنامه رسالت نوشت: رهبر انقلاب برای بار چندم مجبور به تذکر رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب‌گری شدند. وقتی این تذکر از  سوی رهبر انقلاب مکرر می‌شود، حق داریم شک کنیم نکند این اتفاق توسط جریان نفاق برنامه‌ریزی شده باشد.

پریدن وسط سخنان یک شخصیت محترم، در یک مکان محترم و با حضور شخصیت محترم دیگری، معنایی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارد. پیش از این شاهد بودیم عده‌ای در حرم مطهر امام رضا علیه السلام به مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی اهانت کرده بودند و همچنین در حرم فاطمه معصومه علیها السلام به شکلی کریه و غیر قابل پذیرش جلوی سخنرانی دکتر علی لاریجانی که در آن زمان رئیس مجلس مملکت بود گرفته شد.

وقتی وسط صحبت‌های آقای سیدحسن خمینی پریده می‌شود و با هیاهو امکان سخنرانی از او گرفته می‌شود، اولا به مکان توهین می‌شود و حرمت حریم امام خدشه‌دار می‌گردد. ثانیا به رهبر انقلاب توهین می‌شود. توهین و داد و بیداد در محضر ایشان بسیار وقیحانه است. ثالثا به نوه امام که نام خمینی را بر خود دارد نباید به راحتی هتاکی کرد. نقد اشکالی ندارد اما هتک ایشان قطعا بی‌حرمتی به حضرت امام است.

علاوه‌بر این اطلاق صفت ضد ولایت فقیه به آقای سیدحسن خمینی، یک تهمت به تمام معنا است. کجا ایشان خطاب به رهبر انقلاب کوچک‌ترین کم‌لطفی‌ای روا داشته که حال ما بخواهیم ایشان را ضدولایت فقیه بخوانیم؟ ایشان همواره مورد احترام حضرت آقا بوده است و هیچ بینه‌ای برای اطلاق این صفت به ایشان وجود ندارد. این حرکت در چهاردهم خرداد امسال شدیدا مشکوک بود و بهتر است مورد بررسی‌های دقیق امنیتی و اطلاعاتی قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.