مرتضوی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل عنوان کرد: بنا بر آنچه پیش از این اعلام شده بود، هیئت وزارت امور مهاجرین حکومت سرپرست افغانستان برای پیگیری روند حل مشکلات مهاجرین افغانستانی عازم تهران خواهد شد تا سهولت‌های اداری برای حل این مشکلات به صورت مشترک تدبیر و اجرایی شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل گفت: هیئت وزارت امور مهاجرین افغانستان برای پیگیری روند حل مشکلات مهاجران افغان عازم تهران خواهد شد تا سهولت‌های ادارای برای حل مشکلات تدبیر شود.

سید حسن مرتضوی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل روز گذشته (یکشنبه) با «خلیل‌الرحمان حقانی» سرپرست وزارت امور مهاجرین حکومت سرپرست افغانستان دیدار و گفتگو کرد و درباره این دیدار گفت: شرایط در ماه‌های اخیر در افغانستان به گونه‌ای رقم خورد که جمهوری اسلامی ایران میزبان جمع کثیری از مهاجرین جدیدالورود بوده است که این موضوع نیازمند هماهنگی با هیئت حاکمه افغانستان است.

وی تصریح کرد: پس از روی کار آمدن حکومت جدید در افغانستان برخی مشکلات اداری برای روند کاری مهاجرین افغانستانی در ایران به وجود آمده است که بنا بر این شد تا دو طرف در همکاری مشترک به سوی حل حداکثری مشکلات مهاجرین عزیز افغانستانی در ایران حرکت کنند.

معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل عنوان کرد: بنا بر آنچه پیش از این اعلام شده بود، هیئت وزارت امور مهاجرین حکومت سرپرست افغانستان برای پیگیری روند حل مشکلات مهاجرین افغانستانی عازم تهران خواهد شد تا سهولت‌های اداری برای حل این مشکلات به صورت مشترک تدبیر و اجرایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.