علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه اصلاحات در پاسخ به این سوال که آخرین تحولات این جبهه به چه صورتی است، گفت: تحول به خصوصی رخ نداده است. انتخابات داخلی کمیته‌های جبهه اصلاحات انجام شده و بار دیگر همان افراد سابق به عنوان رؤساى کمیته‌ها انتخاب شده‌اند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، سخنگوی جبهه اصلاحات گفت به دلیل تجربه انتخابات گذشته که نوعی بی اعتمادی و بی رغبتی را در بین احزاب اصلاح طلب به وجود آورد باعث شد تا انگیزه‌ای برای ورود به بحث انتخابات وجود نداشته باشد.

علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه اصلاحات در پاسخ به این سوال که آخرین تحولات این جبهه به چه صورتی است، گفت: تحول به خصوصی رخ نداده است. انتخابات داخلی کمیته‌های جبهه اصلاحات انجام شده و بار دیگر همان افراد سابق به عنوان رؤساى کمیته‌ها انتخاب شده‌اند. رؤسای کمیته‌ها عضو هیئت رئیسه جبهه اصلاحات هستند. به این ترتیب خانم شهیندخت مولاوردی و آقایان ابراهیم اصغرزاده، محمود صادقی، جواد امام و الیاس حضرتی براى یک‌سال دیگر به عنوان عضو هیات رئیسه ابقاء شده‌اند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا درباره انتخابات مجلس آینده برنامه‌ای تدوین شده است یا خیر و از چه زمانی قرار است وارد بحث انتخابات شوید، گفت: هنوز بحثی شکل نگرفته است. تجربه انتخابات گذشته نوعی بی‌رغبتی به انتخابات را در بین غالب احزاب و گروه‌ها به وجود آورده است. به همین دلیل فعلا انگیزه‌ای برای ورود به بحث انتخابات در درون مجموعه وجود ندارد.

شکوری‌راد درباره اینکه آیا احزاب، انتخابات گذشته را آسیب‌شناسی کرده و به نتیجه‌ای رسیده‌اند یا خیر، گفت: بحث آسیب‌شناسی فقط مربوط به انتخابات نبوده بلکه مربوط به روند اصلاح‌طلبی و فعالیت اصلاح‌طلبان بوده ‌است. نتیجه این بحث‌ها و بررسی‌ها در دستور است تا به جمع‌بندی و حصول راهکار برسد. 

وی همچنین درباره اینکه آیا اختلاف‌نظرهای احزاب اصلاح‌طلب درباره حضور یا عدم حضور در انتخابات به نتیجه خاصی رسیده است یا خیر، گفت: بحث شده اما هنوز به جمع‌بندی خاصی نرسیده است که بخواهد مورد عمل قرار گیرد. این بحث‌ها در کمیته راهبردها دنبال شده اما فعلا در دستور مجمع عمومی نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.