حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: همه مردم و جوانان باید تبلیغ اسلام را انجام دهند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حلقه میانی خودش را مستقیم و مواجه با مردم نمی‌داند بلکه هنگامی که به میدان می‌آید از گسست به پیوست می‌رسیم.

حجت‌الاسلام محمد قمی در «همایش جریان‌های حلقه‌های میانی، پیشران حکمرانی مردم» گفت: معتقدم نگرانی در این خصوص به جا است مانند بلایی که سر مابقی فرمایشات امام‌مان آوردیم این اتفاق برای فرمایشات رهبری هم بیفتد، مثلا حضرت آقا فرمودند جهاد تبیین؛ عده‌ای گفتند ما چندسال کار می‌کنیم، حضرت آقا گفتند گام دوم، عده‌ای گفتند ما چندسال کار می‌کنیم!

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: شاید در چهل‌واره اول انقلاب دوگانه و سه ‌گانه دولت، مردم و کنشگری را داشتیم. حاکمیت کنشگران میانی و مردم یک سه ضلعی است گرچه ریشه‌‌هایی در قبل داشته است اما مردم باید به صحنه بیایند.

وی افزود: امام فرمود مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد، ۲۰ میلیون تفنگدار و بسیجی می‌خواهد نه ۲۰ میلیون عدد جور کن! همه مردم و جوانان باید تبلیغ اسلام را انجام دهند.

قمی بیان کرد: این رویکرد پیش رو از یک هویتی و عمقی حکایت می‌کند که ناشی از ذات‌شان است. حلقه میانی خودش را مستقیم و مواجه با مردم نمی‌داند بلکه هنگامی که به میدان می‌آید از گسست به پیوست می‌رسیم.

وی تاکید کرد: حلقه میانی پدیده‌ای است که متعهد به حل مسائل کشور است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما قرار است تا ابد از نظریه انقلابی دفاع کنیم و نمی‌خواهیم کوتاهی کنیم و در عین حال مردمی هم هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.