مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بودجه یک هزار و پانصد میلیارد تومانی که در فضای مجازی در تخصیص و هزینه کرد آن مسائلی مطرح شده تاکنون اصلا تخصیص نیافته است. سازمان برنامه و بودجه با گذشت ۸ ماه از سال چنین تخصیصی را به سازمان تبلیغات اسلامی نداده و این سازمان پیگیر تحقق و وصول بودجه برای انجام تکالیف قانونی است.

به گزارش جماران؛ مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بودجه یک هزار و پانصد میلیارد تومانی که در فضای مجازی در تخصیص و هزینه کرد آن مسائلی مطرح شده تاکنون اصلا تخصیص نیافته است.

ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی نوشت: حامد علامتی «مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی»، در گفتگویی اختصاصی اظهار کرد: این بودجه مربوط به تبصره ۶ قانون بودجه سالجاری است که از محل مازاد درآمد اپراتورها به شرط رسیدن به رقم ۷ هزار میلیارد تومان قابل وصول خواهد بو، اما چنین درآمدی وصول نشده و از این محل به سازمان تبلیغات اسلامی ریالی اختصاص نیافته استکه در صورت تحقق این درآمد، حداکثر اعتباری که به سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری قابل تخصیص خواهد بود ۳۰۰ میلیارد تومان است  و اعدادی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود دقیق نیستند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه با گذشت ۸ ماه از سال چنین تخصیصی را به سازمان تبلیغات اسلامی نداده و این سازمان پیگیر تحقق و وصول بودجه برای انجام تکالیف قانونی است.

مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: به رغم پیگیری‌ها، تاکنون ریالی از این محل دریافت نشده است و ما آمادگی داریم بعد از دریافت اعتبار، علاوه بر انجام تکالیف قانونی در حوزه فضای مجازی، حمایت‌های لازم را از فعالان این حوزه و حلقه‌های میانی، نظیر تشکل‌ها و فعالان دغدغه مند این حوزه انجام دهیم.

علامتی با رد تشکیک و ابهام در هزینه کرد بودجه یک هزار و پانصد میلیارد تومانی در فضای مجازی بیان کرد: خبر منتشرشده در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از اساس نادرست بوده و بهتر است واقعیت‌ها به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.