احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مسئولان قصه گرانی‌‌ها را باز کنند؛ مسئولان خدمتگزار مردم هستند لیکن آن‌طور که باید موضوع گرانی ها برای مردم باز نشده است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از اینکه آن‌طور که انتظار بود موضوع گرانی ها برای مردم باز نشده است، گفت: رئیسی هم می‌توانست وجیه المله بماند اما آبرویش را در کف میدان گذاشت.

امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از اینکه آن‌طور که انتظار بود موضوع گرانی ها برای مردم باز نشده است، گفت: رئیسی هم می‌توانست وجیه المله بماند اما آبرویش را در کف میدان گذاشت.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در همایش نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی در دامغان گفت: تخریب و اهانت به روحانیت رسم عده‌ای شده است و فضای مجازی هم در این آتش می دمد.

وی ضمن تشریح ویژگی های شخصیتی نماینده سابق ولی فقیه سمنان ادامه داد: هدف از این گونه مجالس و نکوداشت ها طرح و راه و مسیر و جواب به ضد انقلابی است که قدرشناسی از روحانیت ندارند.

وی با تاکید بر اینکه عالمان دین همچنان محبوب القلوب هستند، یادآور شد: فاجعه است در خیابان یکی از شهرهای کشور 50 مجتهد بوده و الان یک طلبه و مجتهد هم وجود ندارد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مسئولان قصه گرانی‌‌ها را باز کنند؛ مسئولان خدمتگزار مردم هستند لیکن آن‌طور که باید موضوع گرانی ها برای مردم باز نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: چه آنهایی که به رئیسی رای دادند و چه آنهایی که به رئیسی رای ندادند می‌گویند طرح آزادسازی یارانه‌ها لازم است.

وی خطاب به مسئولان گفت: با مردم حرف بزنیم و به آنها بگوییم رنج شما رنج ماست.

خاتمی افزود: آقای رئیسی هم می‌توانست مثل بعضی دولت‌ها سال هفتم یا هشتم دولت این طرح را شروع کند یا نکند و وجیه المله بماند اما رئیس جمهور اعلام کرده آبرویش را در کف میدان گذاشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.