این حمله دومین حمله سایبری متوالی به پایگاه ها و رسانه های رژیم صهیونیستی از خاک عراق محسوب می شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، حمله گسترده سایبری به وب سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی موجب توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.

منابع خبری عراق چهارشنبه شب گزارش دادند: حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی از خاک عراق باعث توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.

پایگاه خبری عراقی صابرین نیوز هم گزارش داد که صهیونیست ها به این حمله سایبری اعتراف کرده اند.

صابرین نیوز نوشت: سخنگوی سازمان فرودگاه های رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در دقایق اخیر سایت سازمان فرودگاه ها مورد حمله  قرار گرفته است.

این حمله دومین حمله سایبری متوالی به پایگاه ها و رسانه های رژیم صهیونیستی از خاک عراق محسوب می شود.

حمله گسترده بامداد چهارشنبه هکرهای عراقی به پایگاه‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم  این پایگاه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی رسمی اسرائیل (شبکه ۹) را از دسترس خارج کرد.

به گزارش ایرنا، بامداد چهارشنبه گروه های مقاومت عراقی در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که این حملات گسترده را هکرها به پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی و تعدادی از پایگاه های رسمی اسرائیلی آغاز کردند.

شعارهای «لبیک یا قدس»، «یالثارات الحسین»، «لبیک یا حاج قاسم» و «لبیک یا ابومهدی» همراه با این عملیات هکری در شبکه های اجتماعی عراقی منتشر شد.

برخی منابع اسرائیلی نیز اذعان کردند که حملات گسترده به پایگاه های اینترنتی رسمی و رسانه ای این رژیم در مقیاسی بی سابقه رخ داده است. شبکه ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شبکه ۱۱ اسرائیل و شبکه «کن» سه پایگاه رسانه ای مهم اسرائیلی است که اکنون از دسترس خارج شده است.

گفته می شود گروه هکری عراقی به نام «فریق الطاهره» این عملیات وسیع را انجام داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.