واحد اطلاعاتی جدید رژیم صهیونیستی اخبار و اظهارات شخصیتهای رسانه ای برجسته را رصد می کند. این اقدام که در پی شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل صورت گرفته است.

به گزارش جماران؛ وبگاه «والا» از تأسیس یک واحد اطلاعاتی جدید اسرائیلی با عنوان « imonitor » جهت رصد رسانه های خاورمیانه و تحلیل اخبار آن خبر داد.

شفقنا به نقل از المیادین نوشت: وبگاه والا نیوز گزارش داد که این واحد اطلاعاتی جدید اخبار و اظهارات شخصیتهای رسانه ای برجسته از جمله« غسان بن جدو»، مدیر شبکه تلویزیونی المیادین، «عبدالباری عطوان»، سردبیر نشریه الکترونیکی رأی الیوم، «علی شعیب»، خبرنگار شبکه المنار و «ابراهیم الأمین»، سردبیر نشریه لبنانی الأخبار را رصد خواهد کرد.

این اقدام که در پی شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل صورت گرفته، به منظور پیگیری مطالبی با روایت اشغالگری و فروپاشی اسرائیل است که در تریبون های رسانه ای منتشر می شود،؛ همچنین رژیم صهیونیستی در تلاش است رسانه ها را در پردازش اطلاعات منفعل ساخته و رسانه یا شخصیت رسانه ای خود را در تمام مدت در محاصره احساس کند، به نحوی که منجر به عقب نشینی در محتوای رسانه ای شود.

رئیس دفتری در imonitor در مورد فعالیتهای این واحد اطلاعاتی اظهار کرد که فعالیت های این واحد می تواند نظارت مستمر بر عملیات، شخصیت ها و مناطق، یا اطلاعات داخلی که توسط منابع مخفی در شعبه اطلاعات مخابره می شود، انتقال اطلاعات فعلی و فوری از طریق اسناد کوتاه و همچنین از طریق تحقیقات و پادکست های عمیق است که شامل تجزیه و تحلیل حالات و اهداف است باشد، به عنوان مثال، پس از حملات ما اطلاعاتی در مورد آنچه رخ داده است، ارائه می دهیم و به طور مداوم نه تنها مشغول شناسایی منابع جدید در شبکه هستیم، بلکه همچنین در حال تعیین قابل اعتماد بودن آنها نیز هستیم.

وی ادامه داد:«برخی از فعالیت ها بی درنگ اجرا می شوند. به عنوان بخشی از کار، ما همه عرصه ها را تغذیه می کنیم: تحقیقات فناوری در مورد سلاح، تحقیقات فلسطینی، عرصه شمال شرقی، عرصه کشورهای منطقه و قدرت های بزرگ»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.