یکی از جوانانی که در سال ۲۰۱۷ موفق به فرار به کره جنوبی شد، به رویترز می‌گوید که در کره شمالی، فقرا به جای ثروتمندان در پنت‌هاوس‌ها زندگی می‌کنند، زیرا آسانسور‌ها اغلب به درستی کار نمی‌کنند، و به دلیل فشار کم پمپ‌ها، آب به واحد‌های طبقات بالا نمی‌رسد!

به گزارش جماران؛ به دلیل مشکلات موجود در کره شمالی، معمولا پنت‌هاوس‌ها را به فقرا واگذار می‌کنند، و افراد صاحب واحد‌های طبقات بالا، شهروندان بدشانسی محسوب می‌شوند.

یکی از جوانانی که در سال ۲۰۱۷ موفق به فرار به کره جنوبی شد، به رویترز می‌گوید که در کره شمالی، فقرا به جای ثروتمندان در پنت‌هاوس‌ها زندگی می‌کنند، زیرا آسانسور‌ها اغلب به درستی کار نمی‌کنند، و به دلیل فشار کم پمپ‌ها، آب به واحد‌های طبقات بالا نمی‌رسد.

به گفته او، یکی از دوستانش که در طبقه بیست‌وهشتم یک آپارتمان ۴۰ طبقه زندگی می‌کرد، هرگز از آسانسور استفاده نکرده بود، زیرا هیچ وقت کار نمی‌کرد.

به عقیده این جوان که در حال تحصیل در دانشگاه است، افتتاح یک آسمان‌خراش هشتاد طبقه در پیونگ یانگ فقط برای خودنمایی است و کیم جونگ اون می‌خواهد نشان دهد که حکومت توانایی و مهارت ساخت چنین ساختما‌ن‌هایی دارد./ فرارو

 

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.