جانسون نخست وزیر انگلیس با تائید حضور تیمی از مذاکره کنندگان انگلیسی در تهران، خبر از پیشرفت تحولات داد و گفت: مدتهاست که مشغول مذاکره با تهران برای آزادی شهروندانمان که دارای تابعیت دوگانه اند، هستیم.

بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، نخست وزیر انگلیس امروز خبر داد که مذاکره کنندگان این کشور در ایران حضور دارند و مذاکره برای آزادی نازنین زاغری در جریان است.

تارنمای روزنامه انگلیسی دیلی میرر نوشت که بوریس جانسون که برای یک دیدار رسمی به امارات متحده عربی رفته، در ابوظبی به خبرنگاران گفت که مذاکره برای آزادی نازنین زاغری تا آخرین لحظه ادامه خواهد یافت.

وی با تائید حضور تیمی از مذاکره کنندگان انگلیسی در تهران، خبر از پیشرفت تحولات داد و گفت: مدتهاست که مشغول مذاکره با تهران برای آزادی شهروندانمان که دارای تابعیت دوگانه اند، هستیم.

حجت کرمانی وکیل نازنین زاغری دیروز (24 اسفند) گفت: پاسپورت انگلیسی نازنین زاغری به وی تحویل داده شده اما زمان خروج از کشور وی هنوز مشخص نیست. 

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه شنیده ها حاکی از انتقال نازنین زاغری از کشور است ابراز امیدواری کرد که این امکان به زودی فراهم شود.

وی یادآور شد: حکم محکومیت یکی از پرونده های نازنین زاغری از اسفند ۹۹ پایان یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.