سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین بهره‌برداری از طرح‌ آبرسانی ارتش به ۱۸ روستای هیرمند سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از امنیت مرزهای میهن اسلامی اظهار داشت: مساله آب جزو اساسی ترین موضوعات سیستان و بلوچستان است که نیاز اولیه مردم عزیز ما در این خطه ارزشمند محسوب می‌شود و خدا را شاکریم که این طرح آبرسانی امروز به نتیجه رسیده و این حجم از روستاها و جمعیت ما از این نعمت الهی بهره‌مند شدند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسوولان در مرکز به صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری موضوع حقابه هیرمند از کشور همسایه هستند و رفت و آمدهای مکرر در جریان است و به یاری خدا هر چه زودتر به نتیجه خواهد رسید. 

سرلشکر محمد باقری در آیین بهره‌برداری از طرح‌ آبرسانی ارتش به ۱۸ روستای هیرمند سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از امنیت مرزهای میهن اسلامی اظهار داشت: مساله آب جزو اساسی ترین موضوعات سیستان و بلوچستان است که نیاز اولیه مردم عزیز ما در این خطه ارزشمند محسوب می‌شود و خدا را شاکریم که این طرح آبرسانی امروز به نتیجه رسیده و این حجم از روستاها و جمعیت ما از این نعمت الهی بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: افتخاری است برای ما که در کوران انجام ماموریت‌های دفاعی و امنیتی در سراسر مرزهای کشور به صورت هوایی، زمینی و دریایی ارتش قهرمان چنین مسوولیت‌های اجتماعی مهمی را برعهده گرفته و به انجام می‌رساند. 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران این مهم را وظیفه خود می داند که هر آنچه در توان دارد چه از نظر تجهیزات مهندسی، تجهیزات بهداشت و درمان، امکانات ترابری و متخصصین و نیروی انسانی خودش را در خدمت و کمک به مردم قرار دهد و در این گونه طرح‌ها پیش قدم باشد. 

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش مسوولیت سنگینی در دفاع از مرزهای کشور و تمامیت ارضی کشور بویژه در شمال سیستان و بلوچستان دارد.

سرلشکر باقری ادامه داد: در کنار این مسوولیت‌هایی که به خوبی و با اطمینان، آرامش و استحکام در حال انجام دارد چنین طرح‌های محرومیت زدایی را در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: نیروی زمینی ارتش در طی سال‌های اخیر توانسته در مساله محرومیت‌زدایی، مقابله با کرونا و هر آنچه که از دستش بر می‌آید به مردم خدمت و کمک کند. 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما در نیروهای مسلح معتقدیم برکت کار به این است که برای مردم باشد و برای رضایت آنان زیرا رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است. 

وی ادامه داد: محرومان و مستضعفان ولی نعمتان همه ما هستند؛ یادمان نمی‌رود که امام خمینی(ره) دائما بیان می‌داشتند که یک تار موی این مردم به همه سرمایه داران، مستکبران و کسانی که انتظارات بسیار زیادی از حکومت دارند می‌ارزد.

سرلشکر باقری افزود: امیدواریم خداوند به همه فرماندهان ارتش و دست اندرکاران که این خدمات را انجام می‌دهند سلامتی و توفیق دهد تا هم بتوانیم در دفاع و امنیت کشور وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و هم در خدمت رسانی به مردم روز به روز نقش بیشتری را ایفا کنیم.

وی درباره تجهیز بیمارستان هیرمند نیز گفت: تجهیز این بیمارستان نیز توسط ارتش پیگیری و انجام خواهد شد در واقع هر آنچه از دست نیروهای مسلح بربیاید هیچ دریغی وجود ندارد و در خدمت به مردم این کار را به انجام خواهند رساند. 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مساله تجارت مرزی در شمال سیستان و بلوچستان را به مسوولان کشوری تاکید خواهیم کرد و هر کاری از دست ما بربیاید انجام خواهیم داد.

طرح آبرسانی به ۱۸ روستای بخش هیرمند با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش و مسئولان استانی بهره‌برداری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.