پس از ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری یک پهپاد نفوذی به خاک فلسطین اشغالی، جنبش حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای در این ارتباط صادر کرد. 🔸حزب‌الله اعلام کرد: «مقاومت اسلامی امروز، جمعه، در تاریخ 2022/02/18 پهپاد "حسان" را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاد. پهپاد حسان در منطقه هدف به مدت ۴۰ دقیقه در قالب یک مأ‌موریت جمع‌آوری اطلاعات گشت‌زنی کرد».

به گزارش جماران؛ حزب‌الله لبنان اعلام کرد: «مقاومت اسلامی امروز، جمعه، در تاریخ 2022/02/18 پهپاد "حسان" را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاد. پهپاد حسان در منطقه هدف به مدت ۴۰ دقیقه در قالب یک مأ‌موریت جمع‌آوری اطلاعات گشت‌زنی کرد».

 ژنرال مصری: سامانه گنبد آهنین در مقابل حزب الله و مقاومت فلسطین بی فایده است

سمیر راغب ژنرال ارتش مصر در واکنش به عملیات پهپادی اطلاعاتی امروز حزب الله در خاک فلسطین اشغالی تاکید کرد که سامانه موشکی گنبد آهنین اسرائیل مانند قبل بی فایده عمل می‌کند.

سامانه گنبد آهنین ارتش اسرائیل بازهم موفق به رهگیری پهپاد حزب الله نشد به همین خاطر آنها از بالگرد و موشک برای تعقیب این پهپاد اطلاعاتی استفاده کردند.

موشک‌های شلیک شده از سوی ارتش اسرائیل هم موفق نشدند، پهپاد را از بین ببرند و در نهایت در منطقه‌ای فرود آمد و منفجر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1542193
  • منبع: فارس و مهر
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.