عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق در پیامی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نوشت: اکنون فرزندان و ملت شما قوی‌تر از قبل و متحدتر شده‌اند. مرگ سرنوشت همه است اما شهادت مقامی است که تنها انسان‌های خوش‌شانس به آن می‌رسند. مبارک شما و رهروان شما باشد. رهروان شما شکست نمی‌خورند.

به گزارش جماران، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر سابق  عراق به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در توییتی نوشت: فرماندهان پیروزی و شهدای ملل ما، به احترام شما تعظیم می‌کنیم، سرهای شما را می‌بوسیم که منجر به سربلندی ملت ما شد، پیکرهای‌تان را در آغوش می‌گیریم  زیرا سرنوشت ملت‌های ما با هم در آمیخته است. در میدان نبرد قوی و محکم بودید در یک جسم بودید و پیروز شدید و امروز در مدفن‌هایی ‌هایی در شرق و غرب زمین یکدیگر را به آغوش کشیدید و نوید پیروزی در آینده را به ما می‌دهید نه به تجاوز ، نه به عادی‌سازی روابط، ملت‌های ما، جهان و شرق قیام می‌کند. 

وی افزود: اکنون فرزندان و ملت شما قوی‌تر از قبل و متحدتر شده‌اند. مرگ سرنوشت همه است اما شهادت مقامی است که تنها انسان‌های خوش‌شانس به آن می‌رسند. مبارک شما و رهروان شما باشد. رهروان شما شکست نمی‌خورند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.