سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: روال پیگیری سپاه برای گرفتن انتقام سخت از مسببان شهادت حاج قاسم ادامه دارد و روش‌ها و روال مختلف را پیگیری می کند تا مردم ما راضی بشوند

به گزارش جماران؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روال پیگیری سپاه برای گرفتن انتقام سخت از مسببان شهادت حاج قاسم ادامه دارد و روش‌ها و روال مختلف را پیگیری می کند تا مردم ما راضی بشوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روال پیگیری سپاه برای گرفتن انتقام سخت از مسببان شهادت حاج قاسم ادامه دارد و روش‌ها و روال مختلف را پیگیری می کند تا مردم ما راضی بشوند.

سردار علی فدوی عصر پنجشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: در طول ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب مهمترین وجه شاخص ملت و امت اسلامی یعنی ایثارو شهادت بروز بیشتری پیدا کرده است.

وی افزود: اثر این روحیه پیروزی جبهه حق انقلاب اسلامی و شکست جبهه باطل شیطان بزرگ بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و حاج قاسم موید این مطلب است که فرهنگ جهاد و شهادت در نهاد فرزندان این کشور راه یافته است.

وی بیان کرد: زمانی ملتی به این درجه از بصیرت و بلوغ فکری رسیده باشند که برای خدا، دین و ارزش‌های اسلامی جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند کسی نمی تواند بر آنان پیروز شود.

سردار فدوی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در جای جای کشور وجود دارند که طبق آیه قرآن زنده هستند واین زنده بودن اثر وجودی و وضعی در جامعه دارد و امیدوار هستیم ملت ما همانطور که در خیلی از موارد طعم و حلاوت پیروزی را چشیدند در مشکلات و گرفتاری‌هایی هم که الان وجود دارد، این اثرات را ببینند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و نثار گل و قرائت فاتحه بر مرقد پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.