نگاهی به محتوا و علت دیدارها، غیر ضروری و قابل لغو شدن آن را کاملاً نشان می‌دهد و ورود این هیأت‌ها در اوج انتشار سویه «اُمیکرون» سوالاتی جدی برای تداوم بی‌تدبیری در بستن به موقع مرزهای کشور و ناهماهنگی بین دستگاه‌های مسئول ایجاد می‌کند.

به گزارش جماران؛ روزنامه اطلاعات نوشت: در حالی که جهان در هراس از انتشار سویه جدید و خطرناک ویروس کرونا موسوم به «اُمیکرون» تدابیر شدیدی را برای جلوگیری از ورود مسافر از آفریقا اتخاذ کرده، مقامات اقتصادی دولت دیروز میزبان هیأت‌هایی از کشورهای آفریقایی بودند که این ویروس در آنجا شیوع یافته است.

دیروز همزمان مقاماتی از کشور زیمبابوه و مالی در ایران حضور یافتند که اولی با مقامات وزارت تعاون دومی با سازمان نظام مهندسی معدن دیدار و ملاقات کردند.

نگاهی به محتوا و علت دیدارها، غیر ضروری و قابل لغو شدن آن را کاملاً نشان می‌دهد و ورود این هیأت‌ها در اوج انتشار سویه «اُمیکرون» سوالاتی جدی برای تداوم بی‌تدبیری در بستن به موقع مرزهای کشور و ناهماهنگی بین دستگاه‌های مسئول ایجاد می‌کند که ممکن است به قیمت جان بسیاری از شهروندان و رقم خوردن موج‌های جدید شیوع کرونا تمام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.