اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که آیا همه تصمیمات و توافقات سازمان با رافائل گروسی رئیس آژانس بین المللی اتمی تابع تصمیمات شورای عالی امنیت ملی و مقامات ذیصلاح است، گفت:اینگونه تصمیمات، تصمیمات راهبردی است و مراجع ذیصلاح درخصوص آن نظرات خود را اعلام می کنند.

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تمام توافقات سازمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و یا استقرار و نصب دوربین‌های جدید با تایید مراجع ذیصلاح بالاتر انجام می‌شود.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که آیا همه تصمیمات و توافقات سازمان با رافائل گروسی رئیس آژانس بین المللی اتمی تابع تصمیمات شورای عالی امنیت ملی و مقامات ذیصلاح است، گفت:اینگونه تصمیمات، تصمیمات راهبردی است و مراجع ذیصلاح درخصوص آن نظرات خود را اعلام می کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان درخصوص بازدید از مجموعه «تسا» کرج گفت: این مجموعه با حادثه تروریستی از سوی رژیم صهیونسیتی مواجه بوده است لذا آژانس باید ابتدا موضع خود را نسبت به آن حادثه روشن کند و درخصوص این موضوع نیز ما تابع مصوبات شورای عالی امنیت ملی هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.