نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه‌سرایی‌های خود گفت که اسرائیل وضعیت منعکس‌شده در گزارش اخیر را بسیار جدی می‌گیرد و از تمامی امکانات خود برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای استفاده می‌کند.

به گزارش جماران؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، طی سخنانی بی‌اساس مدعی شد که این گزارش اثبات می‌کند ایران به دنیا دروغ می‌گوید.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، طی سخنانی بی‌اساس مدعی شد که این گزارش اثبات می‌کند ایران به دنیا دروغ می‌گوید.

وی در ادامه یاوه‌سرایی‌های خود گفت که اسرائیل وضعیت منعکس‌شده در این گزارش را بسیار جدی می‌گیرد و از تمامی امکانات خود برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای استفاده می‌کند.

بنت افزود که خواستار پاسخ مناسب جامعه جهانی به ایران است و تنها اتخاذ موضعی قاطعانه از سوی جامعه بین‌المللی است که می‌تواند باعث ایجاد تغییر شود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود که بی‌اساس بودن انتظارهای ساده‌لوحانه که مذاکره با ایران، رفتار این کشور را تغییر می‌دهد، اثبات شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1524368
  • منبع: ایلنا به نقل از تایمز آو اسرائیل
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.