• کدخبر: 1522726
  • منبع: ایلنا به نقل از اسپوتنیک
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

بایدن رئیس جمهور آمریکا در دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: در صورت شکست دیپلماسی در قبال ایران، آماده آزمایش گزینه‌های دیگر هستیم.

به گزارش جماران؛ رئیس‌جمهوری آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که اگر دیپلماسی در قبال ایران شکست بخورد، آماده هستیم که به گزینه‌های دیگر روی آوریم.

«جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در دیدار با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که اگر دیپلماسی در قبال ایران شکست بخورد، آماده هستیم که به گزینه‌های دیگر روی آوریم.

وی گفت که اگر رویکردهای دیپلماتیک برای بازگشت ایران به برنامه جامع اقدام مشترک در مورد برنامه هسته‌ای آن موثر واقع نشود، ایالات متحده می‌تواند اقدام‌های دیگری انجام دهد.

بایدن با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ایران و ماهیت برنامه هسته‌ای گفت: «ما در مورد تهدید ایران و تعهد خود برای اطمینان از اینکه این کشور هرگز نمی‌تواند سلاح هسته‌ای تولید کند، بحث خواهیم کرد».

وی خاطرنشان کرد که در حال حاضر واشنگتن رویکرد دیپلماتیک به مسأله ایران را ترجیح می‌دهد اما اگر دیپلماسی شکست بخورد، ما آماده هستیم که به گزینه‌های دیگر روی آوریم.

بنت نیز در این دیدار از تدوین استراتژی جدیدی برای ایران خبر داد که قصد دارد با بایدن در مورد آن صحبت کند.

وی گفت: :یک استراتژی جامع ایجاد کرده‌ایم که در مورد آن صحبت خواهیم کرد. این استراتژی دو هدف دارد. نخست‌ ممانعت از فعالیت‌های منطقه‌ای ایران و دوم، جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1522726
  • منبع: ایلنا به نقل از اسپوتنیک
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.