علت سوءقصد این افراد به معاون گمرکات بندر شهدی رجایی در دست بررسی است و حراست گمرک ایران و مقامات استانی در حال بررسی این موضوع هستند.

جی پلاس؛ ایلنا نوشت: سخنگوی گمرک ایران تاکید کرد: متاسفانه از این دست از حوادث برای کارکنان گمرکات کشور به طور مکرر اتفاق می‌افتد و نیاز است که مقامات امنیتی و مسئولان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

روح الله لطیفی درباره حمله افراد ناشناس به معاون گمرک هرمزگان اظهار داست:  در تاریخ ششم تیرماه ساعت 21 و 40 دقیقه در حالی که آقای سعید میرزایی معاون فنی واردات گمرک شهید رجایی در حین بازگشت از محل کار بوده مورد تهاجم دو فرد ناشناس قرار می‌گیرد و ضاربات میله آهنی این دو فرد ناشناس، پای چپ وی دچار مصدودیت شدید می‌شود به طوری که ساعاتی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی ادامه داد: علت سوءقصد این افراد به معاون گمرکات بندر شهید رجایی در دست بررسی است و حراست گمرک ایران و مقامات استانی در حال بررسی این موضوع هستند.

 

گمرک

 

سخنگوی گمرک ایران تاکید کرد: متاسفانه از این دست از حوادث برای کارکنان گمرکات کشور به طور مکرر اتفاق می‌افتد و نیاز است که مقامات امنیتی و مسئولان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

گفتنی است، گمرک شهید رجایی بزرگ کمرگ کشور محسوب می‌شود و حجم بالایی از واردات کالاهای اساسی و غیر اساسی از این گمرک بسیار زیاد است و اخیرا هم کشمکش برای محموله بزرگ لوازم خانگی برند بوش از این گمرک بسیار جنجالی شده‌است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.