علیرضا زاکانی نامزد انتخابات گفت: فسادهای چند ده هراز میلیاردی را پیگیری کردم بارها تهدید به مرگ شدم، خانه ام را آتش زدند جلوی زن و بچه ام را گرفتند تهدید کردند. زمانی به دخترم گفتم زمانی به تو نگاه می کردم و به خودم می گفتم این دفعه آخر است که تو را می بینم .

به گزارش جماران؛ یک نامزد انتخابات گفت: بارها برای مبارزه با فساد تهدید به مرگ شدم.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگویی درباره حضورش در این دوره از انتخابات باتوجه به سختی‌های این روزهای کشور گفت:همه چیزی نسبی است اما مطلق نیست و من با عنایت به این که   قریب دو دهه در سیاست به معنای واقعی بودم از نزدیک با کارهای دولت آشنا هستم  می دانیم چه کار سنگین و سختی است .

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره این که آیا برای همه مشکلات کشور برنامه دارد یا خیر، بیان کرد:برای همه مشکلات کشور که به این معنا که می‌گویند هیچ کس نمی‌تواند برنامه داشته باشد اما جامع ترین برنامه را می‌توانم به لطف خدا وعده دهم که دارم و می توانم ارائه دهم. 

وی تاکید کرد: کسانی که می‌گویند نگذاشتند خودشان کاهل هستند و به یک نوعی بی اراده و سست هستند.

زاکانی عنوان کرد: به خاطر این که احساس می کردند با آرزوهاشون و با وعده ها  قصد داشتن کشور را اداره کنند و کشور را می خواستند کشور را اداره کنند برنامه درستی نداشتند و شعار می دادند. مدعیان یک کارنامه دارند و یک برنامه ؛ معتقدم مردم عزیز به سمت کارنامه این افراد بروند.

وی درباره این که چقدر از سختی های زندگی مردم خبر دارد، گفت: فوق العاده زیاد ، هر هفته پنجشنبه منزل یک محروم می روم و مشکلات شان را از نزدیک لمس کرده ام.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:به شعارها و وعده ها اعتماد نمی کردم، به دلیل آن که برخی وعده دادند و خلاف آن عمل کردند آسیب بسیار زیادی به مردم زده است.

وی درباره این که مردم به شعارها و وعده‌های وی اعتماد کنند، بیان کرد:مردم به کارنامه چهل و دوسال قبل من نگاه کنند من برای تک تک روزهایش به مردم پاسخ می دهم.

زاکانی درباره این که چند درصد از مشکلات به دلیل تحریم ها است، اظهار داشت: حدود ۲۰ مشکلات به دلیل وجود تحریم ها است و مابقی به دلیل بی عرضگی و بی فکری است .

وی درباره کابینه‌اش بیان کرد:چند صد نفر راهم می خواهم معرفی کنم که  ستون فقرات تیم ما هستند و می خواهم کاری کنم ظرفیت نیرو انسانی در کشور است و قدر این ظرفیت را نمی دادند 

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره این که اگر رای نیاورد چه میزان متعهد به تمکین قانون است، گفت: ما تسلیم قانون هستیم و این ممکلت با قانون اداره می شوند.

وی درباره این که گفته است « اگر بر روی کار بیایم راحت‌تان نمی‌گذارم» خطاب به چه کسانی است عنوان کرد: درختان تنومند فسادی در کشور هستند که حقوق طبیعی مردم را می بلعند آن هایی که راحت‌شان نمی‌گذارم همان هایی هستند که دو دهه است با آن ها درگیر هستم قریب به ۶۰ الی ۷۰ بار دادسرا رفتم. جالب است چند روز پیش مشاهده کردم ۱۵ پرونده مختومه دارم.

زاکانی گفت: فسادهای چند ده هراز میلیاردی را پیگیری کردم بارها تهدید به مرگ شدم، خانه ام را آتش زدند جلوی زن و بچه ام را گرفتند تهدید کردند. زمانی به دخترم گفتم زمانی به تو نگاه می کردم و به خودم می گفتم این دفعه آخر است که تو را می بینم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.