عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ان‌شاالله در جلسه امشب جمع‌بندی می‌شود که چه زمانی جلسه بعدی را شروع شود، اظهار داشت: بعید می‌دانم میان جلسه امروز با دور بعدی مذاکرات خیلی فاصله بیفتد. احتمالا مانند ادوار گذشته ما بعد از یک دوره مشورتی در تهران به وین بازخواهیم گشت.

به گزارش جماران؛ معاون سیاسی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اختلاقات به نقطه‌ای رسیده است که همه معتقدند اینطور نیست که حل ناشدنی باشد اما جزییات مهم است و مواضع قطعی ما مهم است که باید رعایت شود.

«سید عباس عراقچی» عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی پیش از آغاز نشست کمیسیون مشترک برجام در وین گفت: احتمالا در جلسه کمیسیون مشترک درباره تاریخ برگشت تصمیم‌گیری می‌شود. همه هیات‌ها مصمم هستند و جدیت کاملا وجود دارد.

وی ادامه داد: اختلاقات به نقطه‌ای رسیده است که همه معتقدند اینطور نیست که حل ناشدنی باشد اما جزییات مهم است و مواضع قطعی ما مهم است که باید رعایت شود.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ان‌شاالله در جلسه امشب جمع‌بندی می‌شود که چه زمانی جلسه بعدی را شروع شود، اظهار داشت: بعید می‌دانم میان جلسه امروز با دور بعدی مذاکرات خیلی فاصله بیفتد. احتمالا مانند ادوار گذشته ما بعد از یک دوره مشورتی در تهران به وین بازخواهیم گشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.