محمدحسن نامی با بیان اینکه ۶۴ برنامه آماده کردم، گفت: ۶ برنامه برای شش ماهه اول دولت است تا بتوانیم تعادلی بین وضعیت معیشتی مردم ایجاد کنیم.

به گزارش جماران؛ وزیر دولت دهم و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خود را متعلق به جامعه ارتش دانست و گفت: احساس می کنم علاوه بر این مسئله، از پایگاه مردمی زیادی برخوردار هستم.

محمدحسن نامی روز سه شنبه پس از نام نویسی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل ستاد کشور در جمع خبرنگاران افزود: همانطور که می دانید بنده متعلق به جامعه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم و علاوه بر این مسئله احساس می کنم، از پایگاه مردمی زیادی برخوردار هستم.

وزیر اسبق ارتباطات با بیان اینکه در این سن زیاد خدمت مان که نزدیک به چهل سال می شود همیشه دوستدار مردم و خدمتگزار مردم بودیم، اظهار داشت: تلاشم بر این است از این برند استفاده کنیم و بتوانیم مشارکت مردمی را افزایش دهیم.

نامی با بیان اینکه ۶۴ برنامه آماده کردم، گفت: ۶ برنامه برای شش ماهه اول دولت است تا بتوانیم تعادلی بین وضعیت معیشتی مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: برابر ماده ۵۷ قانون اساسی قوه مجریه، مقننه و قضاییه زیر امر ولایت مطلقه فقیه هستند و تاکید می کنم نامزد ریاست جمهوری باید این ماده و مردم را قبول داشته باشد و به رای احترام بگذارد و برای تامین معیشت مردم تلاش کند. 

وزیر اسبق ارتباطات اظهار کرد: نیروهای مسلح را می شناسم و امروز جمهوری اسلامی در بعد نظامی و امنیتی در رده اول غرب آسیا است و این موضوع در رخدادهای چندسال اخیر کاملا مشخص است. مثلا وقتی دیدیم هواپیمای مدرن بدون سرنشین متجاوز به هوای سرزمین ما توسط سامانه سوم خرداد مورد هدف قرار گرفت، این نشان از قدرت بالای دفاعی ما دارد چون این هواپیما از فضای کشورهای قدرتمندی هم عبور کرده بود حالا این کشورها یا نتوانستند شناسایی کنند یا نخواستند اقدامی انجام دهند.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره اینکه دولتی تعیین کرده است یا نه، گفت: تا زمانی که نامزدها مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته اند نه باید ستادی بزنند و نه به نام افراد کابینه ای شکل بگیرد. باید با تایید شورای نگهبان همگام بود و قبل از آن هیچ کار تبلیغاتی انجام نخواهم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.