نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاها گفت: «مبارزه برای سرزمین اسرائیل به پایان نرسیده است. مبارزه برای شهرک‌ها به پایان نرسیده است. مبارزه برای حق ما در دفاع از خود و نبرد علیه ایران که می‌خواهد به توافق هسته‌ای خود بازگردد به پایان نرسیده است».

به گزارش جماران؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در پی انتخابات بی‌نتیجه اخیر این رژیم با بحران جدیدی رو‌به‌رو شده است، با تکرار برخی ادعاهای ضد ایرانی، گفت که مبارزه علیه این کشور به پایان نرسیده است.

ایلنا به نقل از جروزالم‌پست نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در پی انتخابات بی‌نتیجه اخیر این رژیم با بحران جدیدی رو‌به‌رو شده است، با تکرار برخی ادعاهای ضد ایرانی، گفت که مبارزه علیه این کشور به پایان نرسیده است.

وی با تکرار برخی ادعاها گفت: «مبارزه برای سرزمین اسرائیل به پایان نرسیده است. مبارزه برای شهرک‌ها به پایان نرسیده است. مبارزه برای حق ما در دفاع از خود و نبرد علیه ایران که می‌خواهد به توافق هسته‌ای خود بازگردد به پایان نرسیده است».

نتانیاهو همچنین در پیامی توئیتری نوشته است که اسرائیل به یک دولت راست‌گرا و پایدار برای مقابله با چالش‌ها نیاز دارد.

وی اعلام کرد: «برای مقابله با چالش‌ها و فرصت‌های بی‌شماری که در مقابل ما قرار دارد، به دولتی راست‌گرا و پایدار برای سال‌ها جهت محافظت از ساکنان اسرائیل نیاز داریم».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.