علی ربیعی سخنگوی دولت در واکنش به ادعاهای مطرح شده در فصل دوم سریال گاند، تاکید کرد: آنچه از صدا و سیما پخش می شود باید متضمن افزایش اعتماد عمومی به ارکان و چهره های شاخص نظام باشد. نباید حاوی تصاویری غیر منصفانه از دستگاه دیپلماسی می شد.

به گزارش جماران؛ علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی برنا در خصوص پخش سریالی که در آن تلاش ها و دستاوردهای دولت و دستگاه دیپلماسی در حوزه برجام نادیده و تخریب شده گفت: من در مقام سخنگوی دولت درباره هیچ سریالی بنا ندارم نظر بدهم . اما معتقدم وقتی یک سریالی برای کار سینمایی به طور آزاد و یا حتی توسط بخش خصوصی برای شبکه های خانگی و امثال اینها ساخته می شود می تواند آزادانه سریالی نقادانه و یا با هر تفسیر و نگاههای متفاوت و حتی داستان سرایی ساخته و پخش شود.

وی افزود: اما در زمانی که یک سریال از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود حتما نیاز به یک توجه ویژه و رعایت ملاحظات کلان امنیتی و سیاسی و در نظر گرفتن روایت های دست اندر کاران صادق و بی ادعا در آن ملحوظ شود.

ربیعی گفت: آنچه از صدا و سیما پخش می شود باید متضمن افزایش اعتماد عمومی به ارکان و چهره های شاخص نظام باشد. نباید حاوی تصاویری غیر منصفانه از دستگاه دیپلماسی می شد.

حجم ویدیو: 4.67M | مدت زمان ویدیو: 00:02:30
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.