قالیباف رییس مجلس با بیان اینکه «کالا به اندازه کافی موجود است اما مدیریت نظام توزیع ایرادات اساسی دارد»، تاکید کرد: «اراده باشد بازار ظرف ۴۸ ساماندهی می‌شود».

به گزارش جماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب بازار شب عید و تشکیل صف برای توزیع کالاهای اساسی، تاکید کرد: کرامت مردم در توزیع کالا ها حفظ نمی شود، دولت بازار شب عید را ساماندهی کند.

محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس ضمن تبریک اعیاد پیش روی ماه شعبان و میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز بزرگداشت پاسدار گفت: پاسداران فداکار انقلاب اسلامی در تمام برهه های تاریخی و در گردنه های دشوار انقلاب اسلامی با پیروی از اسوه فداکاری و ایثار امام حسین (ع) جان خود را برای صیانت از انقلاب و تامین امنیت و آرامش و رفاه همه مردم ایران و تمام دلباختگان و آرمان انقلاب اسلامی فداکردند و حق ایثار را به تمام معنا به جا آوردند.

وی با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس گفت: تصویب لایحه بودجه به گام نهایی خود رسیده است و پس از تلاش های چندین ماهه نمایندگان برای کاهش ایرادات لایحه اولیه بودجه امروز فرایند تصویب سند مالی یکساله کل کشور به پایان خواهد رسید.

 

ادامه دارد...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.