رییس ستاد انتخابات استان تهران درباره آخرین آمار داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان تهران گفت: کل داوطلبانی که از ۲۰ اسفندماه تا به امروز موفق به ثبت‌نام شده و ثبت‌نام آنها نهایی شده است هزار و ۹۹۵ نفر است.

به گزارش جماران؛ رییس ستاد انتخابات استان تهران آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان تهران را اعلام کرد.

شکرالله حسن‌بیگی رییس ستاد انتخابات استان تهران درباره آخرین آمار داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان تهران گفت: کل داوطلبانی که از ۲۰ اسفندماه تا به امروز موفق به ثبت‌نام شده و ثبت‌نام آنها نهایی شده است هزار و ۹۹۵ نفر است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶۲۲ نفر داوطلب در تهران هستند و شهر تهران بیشترین میزان ثبت‌نام داوطلبان را نیز داشته است همچنین شهرستان فیروزکوه با ۱۴ داوطلب کمترین آمار داوطلبان را در میان ۱۶ شهرستان استان تهران داشته‌است.

به گفته رییس ستاد انتخابات کشور امروز نیز ثبت‌نام ۷۱۹ داوطلب نهایی شده است.

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد: از تعداد افراد ثبت‌نام کننده در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان تهران ۵۲ درصد با حضور در فرمانداری‌ها اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۰ درصد از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۱۹ درصد از طریق اپلیکیشن و ۱۹ درصد از طریق سیستم‌های خانگی ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.