ابوالفضل قناعتی عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: جریان اصولگرایی در ۴ جبهه شورای اسلامی شهر، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری به دنبال لیست نهایی برای انتخابات پیش رو است.

به گزارش جماران؛ عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: جریان اصولگرا در ششمین دوره انتخابات شورای شهر دنبال جمع بندی نهایی و رسیدن به لیست واحد است.

ابوالفضل قناعتی روز جمعه که برای ثبت نام در ششمین دوره شورای اسلامی شهر در فرمانداری تهران حضور یافته به خبرنگار ایرنا گفت: جریان اصولگرایی در ۴ جبهه شورای اسلامی شهر، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری به دنبال لیست نهایی برای انتخابات پیش رو است.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم تا به لیست متمرکز و واحدی برسیم گفت: در صدد هستیم تا در بازه یک ماهه (۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ماه) به لیست نهایی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال گزینه هایی نهایی برای مجلس شورای اسلامی چه فردی خواهد بود تاکید کرد که در نظر است تا جریان اصولگرایی یک زن را پس از جمع بندی نهایی برای یازدهمین دوره مشخص کند.

 

164556591

 

به گفته این عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران، برای ریاست جمهوری گزینه هایی از جمله آقایان قالیباف، حجت الاسلام رئیسی، سعید جلیلی، سردار محمد و افراد دیگری مد نظر هست که در جمع بندی یک نفر مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده ۲ تا چند لیست برای جریان اصولگرایی برای انتخابات مد نظر است آیا صحت دارد یا خیر افزود: اگر جریان اصلاحات قوی تر شود و لیستی بدهند ما منتظر آن هستیم تا به یک لیست واحد برسیم بسیار زیاد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.