سردار قاآنی بالاترین سلاح شهید سلیمانی را منطق او دانست و تاکید کرد: «ما با عزت و افتخار مسیر شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم؛ خواهید دید چگونه خون ارزشمند شهدای مقاومت راه قدس را آزاد خواهد کرد.»

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ما با عزت و افتخار مسیر شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم و مقابل ظالمان عالم می‌ایستیم.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران مقدس در همایش بین‌المللی مطالبات حقوقی _ بین‌المللی دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت : آمریکایی‌ها بر اساس عقلانیت باید دست از دشمنی با ملت ما بر می داشتند چون هر تهدیدی علیه ما به بهترین فرصت برای ما تبدیل شد.

وی ادامه داد: آنها جنگ را بر ما تحمیل کردند اما جنگ بهترین موقعیت برای رشد ملت ما شد و امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب  به عنوان فرمانده ما بهترین نیروها را در دوران جنگ آموزش داد .

فرمانده نیروی قدس سپاه انسان سازی را مهمترین دستاورد جنگ تحمیلی دانست و گفت: مقاومت در سراسر جهان انسان سازی می کند ما باید بدانیم از کجا آمده و به کجا می خواهیم برویم.

سردار قاآنی گفت: ما به برکت اسلام و ائمه اطهار به خوبی فهمیده ایم که چه می‌خواهیم و به کجا می‌خواهیم برویم اما آمریکایی ها نمی دانند چه می خواهند و کجا می خواهند بروند.

وی با اشاره به رشادت‌های سپهبد شهید سلیمانی گفت: او شاگرد وارسته امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود و به خوبی با واژه دشمن شناسی و مظلوم شناسی صحبت می کرد، او با مظلومان مانند یک پدر بود و تنها را در آغوش می گرفت و در نقطه مقابل با قویترین زبان با دشمنان حرف می زد بالاترین سلاح شهید سلیمانی منطق و قدرت بیان بود نه سلاح، او با هر کس با زبان خودش حرف می زد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان این که شهید سلیمانی به صورت مستقیم با تروریست ها می جنگید گفت: آمریکایی ها باید بفهمند کسی که مدعی تروریسم بودنش بودند بعد از شهادت چگونه مورد استقبال مردم مظلوم قرار گرفت. مسیر شهید سلیمانی باقی است و مسیر او مکتب برای پرورش افراد آزاده خواه است.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ما با عزت و افتخار مسیر شهید سلیمانی را ادامه می دهیم و مقابل ظالمان عالم می ایستیم.

وی تاکید کرد : مسیر مقاومت هر روز مقاوم تر شده و می شود  اما در مقابل آمریکایی ها چه وضعی را در عراق و افغانستان دارند و رژیم صهیونیستی هم که برای امنیت به دور خود دیوار می کشد.

سردار قاانی گفت: مقاومت در دنیا زنده است و همچنان استمرار پیدا می کند چرا که مقاومت راه عزت است و خواهیم دید که خون شهدای مقاومت چگونه راه مقاومت را باز خواهد کرد، زیرا پیروزی حق وعده الهی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.