ابراهیمی با اشاره به انتقادات اخیر حداد عادل از جامعه روحانیت مبارز در رابطه با میزبانی آنها در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ما انتظار نداریم آقای حداد عادل بگویند تقابل نه تقابلی وجود ندارد ما حامی هستیم اگر ائتلاف بتواند به جایی برسد که ببینیم واقعا می‌تواند بار را بردارد، ما جز حمایت چیز دیگری نداریم.

به گزارش جماران؛ برنا نوشت:عضو جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: ما انتظار نداریم آقای حداد عادل بگویند تقابل، تقابلی وجود ندارد ما حامی هر اتفاقی که منجر به وحدت شود، هستیم.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در رابطه با نقدهای اخیر برخی افراد و جریان ها به جامعه روحانیت مبارز و اقدامات آن گفت: باید این سوال را در مورد شورای ائتلاف مطرح کرد؛ هماهنگی شورای ائتلاف با روحانیت اولین مساله مطرح است. ما عقیده داریم جامعه روحانیت با هیچ کسی تقابل ندارد و با ائتلاف و پایداری و سایر جریان ها در تقابل نیست.

او افزود: همه تلاش جامعه روحانیت این است که آنها به وحدت یا ائتلاف برسند. جامعه روحانیت قبایی برای انتخابات ندوخته و نه کاندیدایی برای انتخابات دارد و نه ادعایی دارد همه تلاش این است که جریان های مختلف اصولگرایی با هم به توافق برسند.

ابراهیمی اضافه کرد: در گذشته و در زمان قبل از آیت الله مهدوی کنی و یا در زمان ایشان هم همه تلاش این بود که اینها با هم باشند و هیچ کسی ادعایی نداشت و کاندیدا خاصی نداشتند بلکه همه تلاش این بود که جریان های انقلابی و مدعی پیروی از حضرت امام و حضرت آقا با هم توافق کنند لذا امروز هم، سبک جامعه روحانیت همین است تا این ها با هم به توافق برسند.

او با بیان اینکه در نهایت جامعه روحانیت میزبان انتخابات است، تصریح کرد: ما تقابل و ائتلافی با جریان ها نداریم بلکه سخنگوی جامعه روحانیت در یک کلام گفته است به هر حال ما میزبانیم و به وحدت و ائتلاف دعوت می کنیم. میزبان بودن مدعی بودن و تقابل نیست بلکه در راستای اهداف است و باید از آنچه در جامعه روحانیت است، استقبال شود نه اینکه فکر کنند ما تقابلی با سایر جریان ها داریم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: تلاش ما این است که بر مبنای فرمایش حضرت آقا انتخابات پر شور و با حضور همگان باشد. ما پیروی از حضرت آقا را در سرلوحه کار خود در جامعه روحانیت قرار داده ایم. از طرفی مشارکت حداکثری و از طرف دیگر انتخاب اصلح مدنظر ما است تا فردی کاندیدا باشد که بتواند مشکلات کشور و مردم را حل کند.

او در رابطه با اختلافات احتمالی جامعه روحانیت با شورای ائتلاف اضافه کرد: ما شورای ائتلاف را نادیده نمی گیریم قبلا آقایان با جامعه روحانیت هماهنگ بودند و نام آنها در انتخابات تشکل های همسو با جامعتین بود. تشکل های همسو در تقابل با جامعه روحانیت نبودند. امروز هم من عقیده دارم چه در پوشش ائتلاف و چه در پوشش وحدت باید جمع شوند در هر صورت حمایت خواهیم کرد و خود ما نه ادعا، نه کاندیدا و نه مساله پدرخواندگی نداریم. این حرکت تلاشی بود که از بعد از انقلاب هم بود و سعی در انسجام در جامعه داشتند و ما جز این تلاش، خواسته دیگری نداریم.

ابراهیمی با اشاره به انتقادات اخیر حداد عادل از جامعه روحانیت مبارز در رابطه با میزبانی آنها در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ما انتظار نداریم آقای حداد عادل بگویند تقابل نه تقابلی وجود ندارد ما حامی هستیم اگر ائتلاف بتواند به جایی برسد که ببینیم واقعا می‌تواند بار را بردارد، ما جز حمایت چیز دیگری نداریم.

او در پایان گفت: من عقیده دارم در نهایت نه پایداری دور می ماند و نه ائتلاف و نه جامعتین. چون هدف همه دلسوزی برای انقلاب است ولی هر کدام طریقی متفاوت دارند و فکر می کنند راه آنها با سرعت به مقصد می رسد. در نهایت باید با هم به توافق برسند اینها مقلد و پیرو حضرت آقا هستند و حرف های حضرت امام را قبول دارند و مدافع انقلاب هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.