سخنگوی پلیس ضمن ابراز تأسف از اظهارات حاجی دلیگانی نماینده مجلس در مورد ماجرای سیلی زدن عنابستانی به مامور راهور، گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی پلیس ضمن ابراز تأسف از اظهارات حاجی دلیگانی، گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.

سردار مهدی حاجیان درباره اظهارات روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی [مبنی بر انتقاد از نیروی انتظامی درباره برخورد نماینده مجلس با سرباز راهور] با ابراز تأسف و تعجب از این موضع‌گیری اظهار کرد: اینگونه موضع‌گیری‌های "هیجانی" و احساسی، تأثیری در پیگیری روند قضائی پرونده سرباز وظیفه‌شناس راهور نخواهد داشت.

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت بی‌دریغ مردم و رسانه‌ها از نیروی انتظامی افزود: پلیس با اقتدار و هوشمندی وظایف خود را که حفظ امنیت مردم و نظم‌بخشی در جامعه است ادامه خواهد داد و در اجرای قانون از حقوق مردم عزیز و کارکنان خود مثل گذشته قاطعانه دفاع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
14 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1495011
  • منبع: پایگاه خبری پلیس
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.