حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص درباره ساز و کار انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات 1400، درباره رویکرد جبهه پایداری گفت: این جبهه با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همکاری خواهد کرد؛ اما تا کنون چگونگی همکاری خود را با شورای وحدت اعلام نکرده است.

به گزارش جماران؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، فعال اصولگرا درباره ساز و کار انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات آینده توضیح داد.

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی  درباره آخرین وضعیت انتخاباتی حزب متبوع خود که در بیش از ۲۰ استان فعالیت دارد اظهار کرد: شورای وحدت فقط جامعه روحانیت نیست، بلکه همکاری  ما بین بیش از ۴۰ حزب و گروه سیاسی اصولگرا و بهره‌گیری از اندیشمندان و کارشناسان مرتبط است که تصمیم دارند با محوریت و همکاری جامعه روحانیت مبارز به فعالیت گسترده در کشور بپردازند تا بتوانند با رقابتی سالم در انتخابات آتی جهت تشویق مردم به مشارکت و حضور حداکثری در صحنه انتخابات که خواسته مقام معظم رهبری است؛ نقش مهمی را ایفا کنند.

او ادامه داد: جامعه روحانیت با قبول یک تغییر جدی در ساختار سازمانی و اهداف ملی خود با استراتژی و برنامه‌ای مدون جهت خدمت صادقانه به مردم و کشور و تعالی نظام و انقلاب اسلامی تصمیم دارد در جهت وحدت بین اصولگرایان گام های موثری بردارد و در این راستا با معیارهایی که به آن پایبند هستند حرکت خواهند کرد؛ الان بسیاری از گروه ها هستند که به صورت مستقل و آزاد عمل می‌کنند که با آنها هم همکاری دارند و شاخص اصلی شان برای همکاری افرادی هستند که وابستگی خود را به انقلاب و قانون اساسی می دانند و در مسیر امام و رهبری هستند.

دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی گفت: ساز و کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هم تقریبا همین صورت است؛ اما تفاوتشان در این است که افراد سیاسی در آن نقش بیشتری نسبت به گروه ها و احزاب سیاسی دارند و دارای ساختار منسجمی هم هستند.

این فعال اصولگرای مستقل تاکید کرد: اصولا جمع ما در این شورا در مسیر وحدت است و در انتخابات به دنبال شایسته ‌گزینی هستیم؛ در واقع جامعه روحانیت مبارز با ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی همواره مصلحانه به دنبال همگرایی بین قاطبه دلسوزان انقلاب و کشور عزیزمان ایران به طور مستقل بوده و در دوره قبل هم به همین صورت عمل کرد، البته در دوره انتخابات قبل باتمام نامهربانی‌ها از سوی دوستان خود جامعه روحانیت کمی خویشتنداری و صبر انقلابی به خرج داد, اما این دوره به صورت جدی فعالیت خود را مستقلاً در سطح کشور با تعیین و انتصاب نمایندگان خود در استان‌ها آغاز کرده و ستادهای اجرایی خود را فعال کرده است و در این راستا کمیته های مختلفی مخصوصا در سطح جوانان، بانوان و دیگر اقشار مردمی با مدیریت منوچهر متکی با حجم وسیعی در استان ها تشکیل شده و مشغول فعالیت می‌باشند.

او اضافه کرد: اگرچه شورای ائتلاف هم فعالیت ارزنده ای را انجام می‌دهد؛ اما شایسته است که جهت همگرایی بیشتر در نهایت با این شورای خالصانه و به دور از هرگونه شائبه‌ای وحدت را پیشه کنند و کار به صورت یک حرکت گسترده به پیش رود.

بیادی درباره رویکرد جبهه پایداری هم گفت: این جبهه با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همکاری خواهد کرد؛ اما تا کنون چگونگی همکاری خود را با شورای وحدت اعلام نکرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.