سخنگوی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری همانند قبل، بر مشی انقلابی و آرمانخواهی خود اصرار دارد و پرنشاط‌تر و مصمم‌تر از گذشته مسیر انقلابی خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش جماران از تارنمای رسمی جبهه پایداری، متقی فر درباره تغییرات اخیر در جبهه پایداری گفت که بنا به قوانین جدید وزارت کشور، عناوین تغییر کرده و جایگاه آقای آقاتهرانی و محصولی تغییری نکرده است.

مجید متفی فر سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به این دیدگاه مبنی بر تغییر جهت درفعالیت‌های جبهه پایداری در پی انتخاب دبیرکل و رییس شورای مرکزی این جبهه گفت: این تغییرات باتوجه به اساسنامه جدید و منطبق بر قانون جدید احزاب اتفاق افتاده و فقط عناوین تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه تنها عناوین آقای آقاتهرانی و آقای محصولی در جبهه پایداری تغییری کرده و نه جایگاهشان، گفت: جناب آقای مهندس محصولی پیش از این نفر دوم جبهه و  قائم مقام دبیرکل بودند و اکنون نیز به عنوان نفر دوم جبهه و در جایگاه دبیرکلی ایفای نقش می‌کنند.

متقی فر افزود: جناب حجت السلام و المسلمین آقا تهرانی هم به عنوان رئیس شورای مرکزی همچون گذشته در جایگاه نخست هستند.

وی افزود: جبهه پایداری همانند قبل، بر مشی انقلابی و آرمانخواهی خود اصرار دارد و پرنشاط‌تر و مصمم‌تر از گذشته مسیر انقلابی خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.