عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه قلم را مهمترین سلاح امام خمینی(ره) در دوران مبارزه با رژیم طاغوت دانست و تاکید کرد که امام انقلاب اسلامی را بدون سلاح و تنها با ایمان و پشتیبانی مردم به پیروزی رساند.

به گزارش جماران؛ عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: قلم مهمترین سلاح امام خمینی(ره) در دوران مبارزه با رژیم طاغوت بود و انقلاب اسلامی را بدون سلاح و تنها با ایمان و پشتیبانی مردم به پیروزی رساند.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز یکشنبه در دیدار با اعضای کمیته ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان اظهار داشت: قیام حضرت امام خمینی(ره) با نیت خالص و برای رضای خداوند متعال شکل گرفت و خداوند متعال به امام در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی یاری رساند.

 

157859703

 

وی به لبیک مردم و به خصوص جوانان کشورمان در دوران جنگ تحمیلی به حضرت امام خمینی (ره) اشاره و خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) با خصوصیات اخلاقی منحصر بفرد از جمله ساده زیستی و دوراندیشی همواره مورد حمایت مردم بود.

وی به حمایت بیشتر کشورهای از رژیم بعث در جنگ ایران و عراق اشاره کرد و افزود: اداره کشور در طول هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های تاریخ موفقیت بزرگی بود که این موفقیت و پیروزی به لطف خدا و از خودگذشتگی‌های شهدا رقم خورد.

وی به وجود برخی مشکلات در کشور اشاره و بیان کرد: با وجود تمامی مشکلات، شاهد تلاش‌های مسوولان در عرصه های مختلف هستیم و نباید مسوولان کشورمان در دوران انقلاب اسلامی را با زمان طاغوت مقایسه کنیم.

وی اضافه کرد: دستیابی به واکسن کرونا، پیشرفت‌های چشمگیر در صنایع نظامی، نانو و مسایل هسته‌ای از جمله موفقیت‌های کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این دیدار گفت: طی دهه فجر امسال بیش از ۲۱۰ برنامه فرهنگی از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار و ۷۸ طرح عمرانی با حدود ۴۳۰ میلیارد تومان هزینه و اعتبار افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

 

157859712

 

سیدعلی موسوی به رعایت کامل دستورالعمل‌های ستاد کرونا در برنامه‌های دهه فجر شهرستان تاکید کرد و گفت: رفتار و رهنمودهای مقام معظم رهبری در برنامه‌های مختلف بهترین الگو برای همه ماست و ایشان در تمامی برنامه‌ها با رعایت تمامی پروتکل‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمن برای راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به شرایط کرونایی از ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی کرده بود که با هوشیاری و تیزبینی مسوولان کشوری و رهنمودهای مقام معظم رهبری مراسم راهپیمایی در سراسر کشور و به تبع آن در شهرستان مراغه به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد و ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان دارای ۱۸ کمیته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.