عزت الله ضرغامی در گفت و گویی به شدت از آملی لاریجانی رییس پیشین قوه قضاییه به دلیل حمایت از اکبر طبری انتقاد کرد.

به گزارش جماران؛ عزت الله ضرغامی در گفت و گو با مهدی نصیری در خصوص ماجرای حمایت آملی لاریجانی از اکبر طبری، معاون اجرایی سابق قوه قضائیه که در دادگاه به جرم رشوه گیری به 31 سال حبس محکوم شد، گفت: «وقتی آقای آملی با همه وجود حمایت می کند از آقای طبری، به طوری که وقتی اولین بحث ها در مورد آقای طبری پیش می آید خود ایشان، به نام دفتر ایشان اطلاعیه صادر می شود و تمام قد ایشان را بری می کنند از هر چه که به ایشان بخواهند تهمت بزنند. به نظر من آن نامه یک سند تاریخی است برای اثبات اصحاب قدرت و ثروت؛ سند تاریخی است.»

ضرغامی در مورد رییس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «چطور می شود آدمی رییس قوه باشد، الان هم چنین جایگاهی داشته باشد، به فردی اتهاماتی وارد شده، بگذارید بررسی شود. اما وقتی تمام قد شما هم دفاع کردید و هم گفتید همه رو بررسی کردیم، بررسی کردیم و هیچ اشکالی به این وارد نیست، بقیه هم بیخود می گویند و به آنها بد و بیراه بگویید! و دو روز بعد که معلوم شد پس نشان می دهد آن صحابه قدرت و ثروت خوب خودشان را بستند!»

ضرغامی گفت: «این الان در کشور هست، فقط آقای طبری نیست!»

رییس سابق صداوسیما گفت: «خطر بزرگ امروز؛ تقاطع اصحاب قدرت و ثروت است. در سالهای اخیر، این دو جریان همدیگر را به خوبی پیدا کرده‌اند. اکبر طبری فقط یک نمونه از آن است.»

حجم ویدیو: 2.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
14 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.