رژیم صهیونیستی در پیامی به بایدن خواستار اتخاذ موضعی سختگیرانه در قبال ایران و تلاش برای دستیابی به «توافقی بهتر» با این کشور شده است.

به گزارش جماران؛ پایگاه خبری «آکسیوس» گزارش داد که رژیم صهیونیستی در جریان سفر رئیس ستاد نیروهای مسلح آمریکا به تل آویو، پیامی درباره ایران به رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا فرستاد.

ایلنا به نقل از اسپوتنیک نوشت: پایگاه خبری «آکسیوس» گزارش داد که رژیم صهیونیستی در جریان سفر اخیر ژنرال «مایک میلی» رئیس ستاد نیروهای مسلح آمریکا به تل آویو، پیامی درباره ایران به «جو بایدن» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا فرستاد.

اسرائیل در این پیام خواستار اتخاذ موضعی سختگیرانه در قبال ایران و تلاش برای دستیابی به «توافقی بهتر» با این کشور شده است.

آکسیوس نوشت که مقام‌های رژیم صهیونیستی اصرار دارند که بایدن سیاست فشار حداکثری علیه ایران که در دولت فعلی آمریکا آغاز شده است را ادامه دهد.

بر اساس این گزارش، میلی اعلام کرد که هنوز با چهره‌های دولت جدید آمریکا مشورت نکرده است. در عین حال، وی تأیید کرد که تیم بایدن تمایل دارد با ایران تماس بگیرد.

به گزارش جماران؛ همچنین بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم به فعالیت‌هایشان علیه آنچه که "ایجاد پایگاه نظامی در سوریه توسط ایران و گروه‌های نیابتی این کشور" خواند، ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.