پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

با ارسال پیام‌هایی جداگانه به مراسم نکوداشت فرماندهان مقاومت؛

رییس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق: شهیدان سلیمانی و المهندس الگوی آزادگان جهان هستند

رییس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق با ارسال پیام‌هایی جداگانه به مراسم نکوداشت فرماندهان مقاومت، شهیدان سلیمانی و المهندس را الگوی آزادگان جهان دانستند.

به گزارش جماران؛ نماینده نخست‌وزیر عراق، پیام او را در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی (سردار سلیمانی و المهندس) در پارلمان عراق قرائت کرد.

«مصطفی الکاظمی» در پیام خود با اشاره به اینکه فرماندهان شهید تکلیف‌شان را به انجام رساندند، تأکید کرد: وظیفه مهم ما این است که حضور آن‌ها را در میان خود ماندگار کنیم و از آن‌ها درس جان‌فشانی بیاموزیم.

«برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق نیز در پیامی به این همایش تصریح کرد: شهیدان ابومهدی المهندس و حاج‌قاسم سلیمانی، الگوی آزادگان جهان هستند.

شهیدان سلیمانی و ابومهدی، سرمشق آزادگان جهان بودند

علی شکری مشاور رئیس جمهوری عراق، روز شنبه در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»: 

فرماندهان شهید از همان ساعات اولیه ای که گروه تروریستی داعش خاک عراق را جولانگاه حضور پلید خود کرد، در مقابل آنان ایستادند و دفاع کردند.

این فرماندهان شهید بزرگترین پیروزی‌ها را کسب کردند و سرمشق همه آزادگان جهان بودند و مبارزه عراقی ها الگویی شد که در مدارس نظامی تدریس می شود.

«محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق: ما از شهادت فرمانده المهندس درس حفاظت از پیروزی و پاسداری از منافع ملی می آموزیم

شهید المهندس جان خود را برای دفاع از عراق نثار کرد.

الحلبوسی همچنین از نقش مرجعیت دینی و دلاوران الحشد الشعبی و العشائری و نیروهای امنیتی برای پاسداری از خاک عرق تقدیر کرد.

/کانال رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء:

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.