احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: انتقام گرفتن نمی‌تواند مذاکرات را بهم بزند. آمریکایی‌ها هم فهمیدند که خطای بزرگی صورت گرفته و باید پاسخ آن را بدهند. ایالات متحده باید پاسخگو باشد، به دلیل آنکه وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود و با نتانیاهو و بن‌سلمان، جلسه عملیاتی علیه جمهوری اسلامی می‌گذارد.

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه مذاکرات در طول این سال‌ها نتیجه منفی داشته و مشکلات تحریمی همچنان باقی است، گفت: انتقام خون شهید فخری‌زاده را گرفتن، نمی‌تواند مذاکرات را به هم بزند.

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به ضرورت پاسخ به ترور شهید محسن فخری‌زاده، گفت: جمهوری اسلامی در چهل و دومین سالگرد خود در مسیر اقتدار جهانی به سرعت پیش می‌رود و بستر جلب انسان‌های آزاده در سراسر جهان است و این موضوع موجب نگرانی استکبار جهانی شده است.

وی افزود: تروری که اخیراً انجام دادند از نوع بزدلانه، کور و ضعیفی است که از سوی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه شکل گرفته و محکوم به شکست است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: انتقام منطقی، دقیق و عقلایی در نظام جمهوری اسلامی طرح‌ریزی خواهد شد. اینکه عده‌ای تحلیل‌های بیگانگان را تشریح می‌کنند مبنی بر اینکه ایران خویشتنداری کند و حتی عربستان سعودی ما را دعوت به آرامش کرده است، ناشی از پس لرزه‌های ترس استکبار جهانی است.

سالک گفت: جمهوری اسلامی در جریان شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد انتقام خواهیم گرفت و «عین الاسد» را موشک باران کرد، البته در همان زمان گفته شد که این تنها یک سیلی بود و انتقام سخت در انتظار است. پاسخ به ترور شهید فخری‌زاده قطعاً تدبیر و اقدام خواهد شد و هیچ‌گونه اثر وضعی در منطقه نخواهد داشت الا اینکه رژیم صهیونیستی دو سه روز است که در وضعیت وحشت به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: ما باید انتقام را با نگاه به ابعاد مختلف مساله و محکم و به موقع بگیریم. اولین اقدام اینکه دستگاه‌های امنیتی باید شبکه‌ای که در ترور شهید فخری‌زاده دست داشته است، کشف کرده و با جریان نفوذ در داخل کشور برخورد قاطع کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: ممکن است هنوز حلقه‌های نفوذ در گوشه و کنار کشور که به دنبال انجام عملیات‌های کور هستند، وجود داشته باشد بنابراین باید شبکه‌های منحوس و مزدور داخلی را ریشه‌کن کنیم.

سالک با بیان اینکه انتقام از آمریکا، اسرائیل و عربستان سر جای خود محفوظ است، گفت: مذاکرات در طول این سال‌ها نتیجه منفی داشته است زیرا هیچ تحریمی رفع نشده و مشکلات سابق همچنان سر جای خود است.

وی گفت: انتقام گرفتن نمی‌تواند مذاکرات را بهم بزند. آمریکایی‌ها هم فهمیدند که خطای بزرگی صورت گرفته و باید پاسخ آن را بدهند. ایالات متحده باید پاسخگو باشد، به دلیل آنکه وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود و با نتانیاهو و بن‌سلمان، جلسه عملیاتی علیه جمهوری اسلامی می‌گذارد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه بحث‌های هسته‌ای و مذاکرات یک مقوله و موضوع انتقام گرفتن هم یک بحث جداگانه است، گفت: باید رعایت کنیم روابط تنظیم شده باشد. ما با مردم دنیا هیچ مشکلی نداریم، با سران سلطه مشکل داریم بنابراین نه به آمریکا، نه به ۱+۴، نه به اروپایی‌ها و نه به مذاکرات با آنها اعتمادی است و نتیجه‌ای هم برای ما نداشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.