تمام شواهد حاکی از دست داشتن سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ترور شهید "محسن فخری‌زاده" دانشمند برجسته و ممتاز ایران است، اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر می گوید: ما همواره چنین ادعاهایی را می‌شنویم!

به گزارش جماران؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص ترور شهید فخری‌زاده گفت: ما همواره چنین ادعاهایی را می‌شنویم.

درحالی که تمام شواهد و قراین بیانگر دست داشتن سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ترور شهید "محسن فخری‌زاده" دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای ایران است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اشغالگران می گوید: ما همواره چنین ادعاهایی را می‌شنویم.

وی در ادامه گفت: اما چه درست باشند یا نادرست، ما به آن‌ها واکنش نشان نداده‌ایم و اکنون هم من از این رویه تخطی نخواهم کرد.

نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی سال ۲۰۱۸ به صورت علنی شهید فخری زاده را تهدید به ترور کرد.

نتانیاهو روز جمعه و تنها یک ساعت پیش از عملیات ترور فخری‌زاده نیز تصریح کرد: نمی‌توان شما را در جریان تمام کارها و دستآوردهایی بگذارم که این هفته انجام داده‌ام.

نشریه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از یک نماینده ایالات متحده و دو مقام اطلاعاتی اعلام کرده که اسرائیل پشت این حمله است. با این حال مشخص نیست که آیا دولت ایالات متحده از پیش مطلع شده است یا خیر، اما تل‌آویو و واشنگتن دو متحد نزدیک به یکدیگر هستند.

تروریست های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی‌ و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.