دفتر آیت الله مصباح یزدی طی بیانیه ای ضمن تکذیب یک شایعه اعلام کرد که بیماری وی گوارشی و ضعف مفرط جسمانی است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، دفتر آیت الله مصباح یزدی با صدور اطلاعیه ای  ضمن رد شایعات و اخبار نادرست پیرامون وضعیت بیماری آیت الله محمدتقی مصباح یزدی تاکید کرد: مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

کانال رسمی دفتر آیت الله مصباح در شبکه اجتماعی ایتا، با انتشار این اطلاعیه آورده است: در پی انتشار خبر بیماری آیت الله مصباح یزدی، شایعات و اخبار نادرستی در این باره منتشر شده که موجب نگرانی دوست‌داران معظم له شده است.

اطلاعیه افزوده است: ضمن تأکید بر این که تنها منبع موثق اخبار صحیح در این باره، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آثار آیت الله مصباح به نشانی MESBAHYAZDI.IR می‌باشد، به اطلاع می‌رساند مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

اطلاعیه تاکید کرده است: در انتها بار دیگر از همه علاقمندان درخواست دعا و توسل برای شفای کامل و عاجل ایشان داریم.

همچنین خبرنگار ایرنا ساعتی پیش در تماس با یکی از اعضای دفتر آیت الله مصباح کسب اطلاع کرد که "فعلا ایشان منزل هستند، کرونا ندارند، بیماری کبد و گوارش دارند."

روز گذشته کانال منتسب به آیت الله مصباح یزدی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اعلام نامساعد بودن حال این عضو خبرگان رهبری و استاد حوزه، از مومنان خواست برای شفای وی دعا کنند.

در کانال منتسب به آیت الله مصباح یزدی اطلاعیه ای منتشر شده که در آن آمده است که دوست‌داران آیت الله مصباح یزدی مکرراً جویای وضعیت سلامتی این عضو خبرگان رهبری شده اند.

گزارش ادامه یافته است: "با توجه به شدت یافتن بیماری این یاور راستین انقلاب و رهبری، از جمیع علما، فضلا، شاگردان، دوستان و عموم ولایتمداران و علاقمندان به ایشان تقاضا داریم با توسل به ذیل عنایت ائمه اطهار (ع) برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا کنند"./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.