وزیر راه و شهرسازی درباره تاکسی‌های هوایی گفت:بسیاری از فرودگاه‌ها در شهر‌های مختلف هستند که استعداد راه‌اندازی تاکسی هوایی را دارند و مردم می‌توانند با استفاده از هواپیما‌های شخصی خود و با ثبت نام در این طرح از این پروژه استفاده کنند.

به گزارش جماران به نقل از باشگاه خبرنگاران،  وزیر راه و شهرسازی  درباره تاکسی‌های هوایی و راه اندازی این حمل ونقل جدید هوایی هم گفت: بسیاری از فرودگاه‌ها در شهر‌های مختلف هستند که استعداد راه‌اندازی تاکسی هوایی را دارند و مردم می‌توانند با استفاده از هواپیما‌های شخصی خود و با ثبت نام در این طرح از این پروژه استفاده کنند.

او ادامه داد: ساز و کار‌های لازم فراهم شده و مردم می توانند از فرودگاه‌هایی که برای هوانوردی عمومی ایجاد شده اند استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: فعلاً در فرودگاه شهرستان لار این حرکت آغاز شده و در شهر خرم آباد هم فعالیت‌ها کلید خورده است، هر فرودگاهی در شهر‌های کوچک و متوسط این ظرفیت را داشته باشند، می‌توانند از این پروژه استفاده کنند.

اسلامی اضافه کرد: این یک فرصت است برای سرمایه گذاران، محققان و کسانی که به دنبال استفاده از این ظرفیت و فرصت هستند. البته به شرطی که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آنجا حضور پیدا کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1481911
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.