در مراسمی که با حضور خانواده و جمعی از دوستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در آرامستان بهشت معصومه (س) قم برگزار شد، پس از اقامه نماز ، پیکر مرحوم فیرحی به خاک سپرده شد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین داوود فیرحی استاد دانشگاه تهران روز پنجشنبه در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با حضور خانواده و جمعی از دوستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در آرامستان بهشت معصومه (س) قم برگزار شد، پس از اقامه نماز ، پیکر مرحوم فیرحی  به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام و المسلمین داوود فیرحی استاد دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران و پژوهشگر روز گذشته براثر ابتلا به کرونا در ۵۶ سالگی در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

او علوم دینی را تا پایان مقدمات در مدرسه علمیه زنجان گذراند و سپس سطح و خارج فقه و اصول را از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۸۰ در حوزه علمیه قم آموخت.

فیرحی همزمان از سال ۱۳۶۶ در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی علوم سیاسی قبول شد و این رشته را تا مقطع دکتری علوم سیاسی با گرایش اندیشه سیاسی از همین دانشگاه ادامه داد و رساله دکتری خود را با عنوان «دانش، قدرت و مشروعیت در اسلام» در سال ۷۸ اخذ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.