آمریکا وزیر نفت ایران، وزارت نفت ایران، شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت‌کش ایران را به لیست تحریمی خود اضافه کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، وزارت خزانه داری آمریکا بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران را تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا چند شخص و نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد که در میان آنها بیژن زنگنه وزیر نفت ایران و مسعود کرباسیان، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، نیز دیده می‌شود.

همچنین آمریکا وزارت نفت ایران، شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت‌کش ایران را به لیست تحریمی خود  اضافه کرد.

لازم به ذکر است در این لیست تحریمی، محمود مدنی‌پور، تبعه ایران، به بهانه ارتباط با شرکت مبین‌اینترنشنال، بهزاد محمدی، تبعه ایران، به بهانه ارتباط با شرکت ملی پتروشیمی، علی‌اکبر پورابراهیم، تبعه ایران، به بهانه ارتباط با رستم قاسمی، علیرضا صدیق‌آبادی، تبعه ایران، به بهانه ارتباط با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نصرالله سردشتی، تبعه ایران، به بهانه ارتباط با شرکت ملی نفت‌کش ایران و ویان زنگنه تبعه ایران، به بهانه ارتباط با نیروی قدس سپاه پاسداران دیده می شود.


وزیر نفت: صنعت نفت ایران از پا نخواهد نشست/جان و مال و آبرویم فدای ایران

وزیر نفت در واکنش به قرار گرفتن نام خود و وزارتخانه تحت مدیریتش در لیست تحریم وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که این تحریم واکنش منفعلانه به شکست سیاست واشنگتن برای به صفر رساندن صادرات نفت است.

بیژن زنگنه در توییتر خود نوشت: «‌تحریم من و همکارانم واکنش منفعلانه به شکست سیاست واشنگتن برای به صفر رساندن صادرات نفت است.

دوران یکجانبه‌گرایی در جهان به پایان رسیده است. صنعت نفت ایران از پا نخواهد نشست. هیچ دارایی هم در خارج از ایران ندارم که شامل تحریم شود.

جان و مال و آبرویم فدای ایران».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.