قاضی پور نماینده سابق مجلس گفت: مجلس به جای چنین سفرهای غیرضروری، مساله نظارت را به صورت جدی انجام دهد تا مشخص شود، بودجه‌هایی که مجلس اختصاص داده، در جای درست خرج شده است یا نه.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده سابق مجلس، گفت: در سفرهای قالیباف به استان‌ها باید تصمیمات قابل اجرا گرفته شود نه اینکه کلی‌گویی شود و یا اینکه کارهای روزمره را به نام سفرهای استانی یا نظارت میدانی مطرح کنند.

نادر قاضی‌پور نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص سفرهای استانی رییس مجلس که به عنوان «نظارت میدانی» انجام می‌شود، گفت: مجلس باید موتور محرکه دولت باشد و تمام دولت را به کار گیرد.

وی ادامه داد: در سفرهای قالیباف به استان‌ها باید تصمیمات قابل اجرا گرفته شود نه اینکه کلی‌گویی شود و یا اینکه کارهای روزمره را به نام سفرهای استانی یا نظارت میدانی مطرح کنند.

قاضی‌پور در ادامه به برخی سفرهای غیرضروری اشاره کرد و ابراز داشت: برخی از سفرها هیچ ضرورتی ندارد و متاسفانه برای آنچه که انجام یک وظیفه ذاتی است، انجام می‌شود، برای مثال برای اجرا یا افتتاح یک بیمارستان که وزارت بهداشت می‌سازد به سفر می‌روند، خب این یک وظیفه و ماموریت اصلی حکومت است و نیازی به سفر مقامات ندارد.

وی افزود: مجلس هم به جای چنین سفرهای غیرضروری، مساله نظارت را به صورت جدی انجام دهد تا مشخص شود، بودجه‌هایی که مجلس اختصاص داده، در جای درست خرج شده است یا نه.

نماینده سابق مجلس در ادامه این گفت‌وگو با تاکید بر لزوم پیگیری پروژه‌های مختلف در نقاط محروم توسط مجلسی‌ها، بیان داشت: تمام نمایندگان و در رأس آن‌ها رئیس مجلس موظف هستند نقاط محروم را ببینند، اما پروژه‌هایی را ببیند که قابلیت اجرا داشته باشد، همچنین نباید پروژه جدید در این شرایط طرح شود بلکه باید پروژه‌های قدیم را در اولویت قرار دهند و از هدررفت بودجه جلوگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.