فاطمه کروبى گفت: «متاسفانه شرایط جسمى آقاى کروبى ناشى از شرایط ده ساله حصر و اتقاقات اخیر از جمله سه زمین خوردگى و عمل اخیر در مهره کمرشان به شدت آسیب دیده است به نحوى که در حال حاضر در استراحت مطلق قرار دارند.»

به گزارش جماران؛ به نقل از برنا، فاطمه کروبى درباره وضعیت جسمى کروبی توضیحاتی ارایه کرد.

فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی در رابطه با وضعیت جسمانی وی گفت: در پى تماس هاى مکرر دوستان که جویاى حال و شرایط  آقاى کروبى پس از عمل جراحى اخیر شدند لازم دیدم ضمن سپاس و تشکر از محبت بى دریغ مردم شریف و  عزیزانى که در این سالهاى سخت و پر فراز و نشیب همواره لطف شان شامل محصورمان  گشته، موارد زیر را به اطلاع عموم برسانم.

وی افزود: به دنبال عمل جراحى اخیر همسرم در بیمارستان لاله که به صورت موضعى و براى ترمیم شکستگی مهره دوازدهم کمرشان انجام پذیرفت، آقاى کروبى سه روز پس از عمل به محل حصر بازگردنده شدند.  متاسفانه شرایط جسمى آقاى کروبى ناشى از شرایط ده ساله حصر  و اتقاقات اخیر از جمله سه زمین خوردگى و عمل اخیر در مهره کمرشان به شدت آسیب دیده است به نحوى که در حال حاضر در استراحت مطلق قرار دارند. با این وجود باید اذعان کنم که شرایط روحى شان على رغم همه ى مشقت ها عالى و بانشاط است. 

فاطمه کروبی ادامه داد: در چند روز گذشته مشکل چشمى همسرم را آزار مى داد که دیروز جناب اقاى دکتر قاضى زاده هاشمى وزیر سابق بهداشت و درمان به عیادت و ویزیت آقاى کروبى آمدند. تشخیص ایشان عفونت چشمى ناشى از عمل جراحى بود که براى درمان چشم آسیب دیده اقدام شد.

وی خاطرنشان کرد: قاضى زاده هاشمى متخصص قابل و برجسته اى است که در شرایط سخت حصر  و در مقاطع مختلف قدم هاى موثرى در درمان و پگیرى امور درمانى محصورین برداشتنند. اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و مراتب تشکر و سپاس خود و خانواده را از اقدامات ارزنده ایشان اعلام مى کنم.

کروبی در پایان یادآور شد:همچنین لازم است تشکر خود را  از مدیریت و پرسنل بیمارستان لاله به ویژه جراح لایق دکتر سید مجتبى میرى متخصص مغز  و اعصاب اعلام مى کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.