پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

نماینده مردم تهران در مجلس خبر داد:

ورود کمیسیون اصل 90 مجلس درباره قرارداد ویلموتس

موسوی با اعلام خبر شکایت نمایندگان مجلس به کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس، گفت: بنده مسئول رسیدگی به این پرونده در کمیسیون شده‌ام. هفته جاری جلسات کارشناسی را در این زمینه برگزار می‌کنیم.

به گزارش جماران، سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با فارس گفت: به دنبال شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از قرارداد ویلموتس، کمسیون اصل 90 مجلس به این مسئله ورود کرد.

او افزود: نخستین شکایت مربوط به احمد راستینه، دبیر کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس بود که طرح شکایت کرد البته شکایات دیگری هم واصل شد، اما شکایت اولیه از طرف ایشان بود که ما در کمیسیون اصل 90 به این پرونده ورود پیدا کردیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: هفته جاری جلسات کارشناسی را در این زمینه برگزار می‌کنیم و مسئولان مربوطه هم را دعوت خواهیم کرد.

موسوی بر همین اساس اضافه کرد: بنده مسئول پیگیری این پرونده در کمیسیون اصل 90 هستم و در حال دنبال کردن روال قانون این پرونده و پیگیری آن هستیم.

او گفت: امیدواریم بتوانیم از حقوق مردم، که در این در قرارداد و جریمه‌ای که به واسطه این پرونده، از جیب ملت ایران می‌رود؛ دفاع و با خاطیان برخورد کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.