رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفری اعلام ‌نشده، با تنی چند از مقامات نظامی ارشد رژیم صهیونیستی در یک پایگاه نظامی واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی دیدار و با آنها رایزنی هایی علیه ایران داشته است.

به گزارش جماران؛ رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفری اعلام‌نشده به سرزمین‌های اشغالی، با مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس روز جمعه گزارش داد که ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارشد آمریکا امروز در سفری غیرمنتظره وارد سرزمین‌های اشغالی شده و با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده است.

آسوشیتد پرس گزارش داده است که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در این سفر اعلام‌نشده، با تنی چند از مقامات نظامی ارشد رژیم صهیونیستی در یک پایگاه نظامی واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی دیدار و با آنها در خصوص «چالش‌های امنیتی منطقه» بحث و تبادل نظر کرده است.

بر اساس این گزارش، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا همچنین به‌صورت ویدئو کنفرانس با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفتگو کرده است.

به گزارش آسوشیتد پرس،‌ «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در گفتگو با ژنرال مارک میلی بر ضرورت آنچه «افزایش فشار بر ایران و گروه‌های وابسته» خواند، تأکید کرد. وی مدعی شد که نظامیان رژیم صهیونیستی برای هر سناریو و هر تهدیدی آمادگی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.