مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه کارکنان این سازمان طی پنج ماه گذشته در خط اول مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، گفت: کارکنان این سازمان نیازمند ارتقای روحیه و شادی و نشاط هستند.

سعید خال به عنوان سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش جماران به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، سعید خال اظهار داشت: کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) هر روز با غم، اندوه و گرفتاری مردم سرکار دارند در حالی که این افراد خدوم نیز مانند سایر افراد جامعه نیازمند روحیه، شادی، نشاط و زندگی هستند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا سازمان بهشت زهرا(س) طی پنج ماه گذشته در بحران شدید قرار گرفته است، افزود: کارکنان این سازمان بیشترین لطمه را از شیوع این ویروس دیده اند به گونه ای که همه افراد جامعه در محل زندگیشان قرنطینه می شوند ولی کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) به عنوان تطهیر کنندگان باید در محل کار خود قرنطینه شوند.

خال در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) در سالروز ۵۰ سالگی تاسیس این سازمان با یادگار امام راحل و شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: از سال گذشته قرار بود در ۵۰ سالگی بهشت زهرا(س) یک گردهمایی و جشن بزرگ خانوادگی برگزار شود ولی به علت شیوع کرونا و شرایط سخت سازمان تمامی مراسمات و گردهمایی های در این مکان کنسل شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مراسم پنجاه سالگی بهشت زهرا(س) فقط با ۲۰ نفر از همکاران این سازمان روز ۲۵ تیرماه در سالروز تاسیس بهشت زهرا(س) برگزار شد.

خال با بیان اینکه برگزاری جشن تولد بهشت زهرا(س) آنگونه که در فضای مجاز منتشر شده است صحت ندارد، افزود: جمعی از کارکنان این سازمان ضمن دیدار با سید حسن خمینی و شهردار تهران مورد تقدیر قرار گرفتند و از  سه ویژه نامه نیز رونمایی شد.

وی یادآور شد: مراسم ۵۰ سالگی بهشت زهرا(س) در نهایت رعایت پرتوکل های بهداشتی و با حداقل افراد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم ۵۰ سالگی تاسیس سازمان بهشت زهرا(س) به صورت نمادین یک کیک برید شده، گفت: برخی در فضای مجازی تئوری پخش خرما در سالروز تاسیس این سازمان خدوم و مورد نیاز مردم را داده اند در حالی که کارکنان خدوم سازمان بهشت زهرا(س) امروز بیش از هر روز دیگری نیازمند نشاط و شادی هستند.

خال اضافه کرد: گاهی اوقات شاهد انتشار مطالب رنجش آمیزی و غیرکارشناسی در فضای مجازی هستیم که باید در خصوص آن به صورت کامل شفاف سازی و جواب داده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.