استاندار خوزستان با اشاره به انجام اقدامات جهت آمادگی برگزاری اربعین حسینی(ع)، گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد ملی اربعین حسینی(ع) تصمیمات لازم برای برگزاری این مراسم را اتخاذ می‌کنند.

به گزارش جماران، غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست ستاد استانی اربعین حسینی(ع) که امروز (۳۰ تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه تاکید شد که جلسات کمیته‌های این ستاد به طور مستمر تشکیل شود و آمادگی لازم برای برگزاری اربعین را فراهم کنند.

وی افزود: آنچه به ما ابلاغ شده، این است که تمهیدات لازم را برای برگزاری اربعین حسینی(ع) و استقبال از زائران فراهم کنیم.

شریعتی با اشاره به وضعیت شیوع کروناویروس، بیان کرد: اقدامات مورد نیاز باید انجام شود تا در صورتی که شرایط مهیا بود و تصمیم ستاد ملی بر این بود که مراسم اربعین حسینی برگزار شود، آمادگی لازم را داشته باشیم. اگر تصمیم دیگری اتخاذ شد نیز ما آمادگی لازم را ایجاد کرده‌ایم.

استاندار خوزستان گفت: مسیرهای زائران اربعین حسینی، مسیرهای صادراتی خوزستان هستند و این اقدامات تنها برای ایام اربعین حسینی(ع) نیست؛ در نتیجه، کارها به ویژه در حوزه زیرساختی باید مداوم انجام شود. امیدوایم کار با سرعت و جدیت بیشتری انجام شود.

وی افزود: برگزاری این مراسم به وضعیت بیماری در ایران و عراق بستگی دارد و در نهایت، ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد ملی اربعین حسینی(ع) تصمیمات لازم  برای برگزاری این مراسم را اتخاذ می‌کنند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.