سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: در نخستین جلسه شورای مرکزی مسئولیت های اعضای جدید شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران مشخص شد.

به گزارش جماران، حسام‌الدین جنتی سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، با اشاره به برگزاری انتخابات این تشکل، اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، در جلسه اخیر شورای مرکزی انجمن، مهرداد نصر به عنوان دبیر تشکیلات، سیدمحمد آقاجان زاده به عنوان دبیر سیاسی و امیرمحمد محمدزادگان به عنوان سردبیر ارگان رسمی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین علیرضا حامی، سیداحمد گلزی، مهدی هادی زاده، پارمیدا عطاری و مهران میرزایی از دیگر اعضای منتخب شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران هستند.

این فعال دانشجویی بیان کرد: جنبش دانشجویی همواره در مقابل وضعیت نابسامان جامعه ایستادگی کرده و برای بهبود در حوزه‌های مختلف راهکارهایی ارئه داده و دفاع از حقوق فردی و کرامت انسان ها در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در چهارچوب قانون اساسی از مصادیق بارزی است که در انجمن اسلامی همواره مورد تاکید بوده است.

وی در پایاین گفت: دموکراسی خواهی و دینداری همواره دو هدف انجمن اسلامی در هشت دهه فعالیت خود بوده است و امید می رود در ادامه با توان بیشتری این امر محقق شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.